Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Säg till om ni behöver en till, har ju vart med förr. Vad gör den där modden, för mig som inte orkar googla?

Ökad realism på några punkter, har väl mest med AI:n att göra. Ökat antal vapen (original från MP) och man kan ha vissa primary som secondary och alla secondary som primary. Man kan spela utan hjälm (bara för skojs skull ungefär) och säkert lite annat jag förträngt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ökad realism på några punkter, har väl mest med AI:n att göra. Ökat antal vapen (original från MP) och man kan ha vissa primary som secondary och alla secondary som primary. Man kan spela utan hjälm (bara för skojs skull ungefär) och säkert lite annat jag förträngt. :wub:

Man rör sig lite snabbare, och vapnen blir mer precisionella också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har SSF V 3.1 (länk)

Kan jag lira med er ändå?

btw Curly, glöm inte bort att kontakta mig innan ni lirar ^_^ Känner på mig att ni glömmer det...

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta inte åt dig allt nu. Detta är till alla. Alla ni gtasajtare. Lär er att skriva vad det är för spel.

Vad vore denna tråd utan "Gissa spelet" tävlingarna ?

Vill jag skriva vad det är för spel så gör jag det, men eftersom det här spelet är nytt (har det släppts än?) och så många förmodligen inte spelat det så ville jag vara hemlighetsfull.

Nästan 100 på att det är Eragon. :huh:

You got the point !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad vore denna tråd utan "Gissa spelet" tävlingarna ?

Vill jag skriva vad det är för spel så gör jag det, men eftersom det här spelet är nytt (har det släppts än?) och så många förmodligen inte spelat det så ville jag vara hemlighetsfull.

You got the point !

Om inte spelet har släppts, hur kan du då ha det? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor