JohnnyH87 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Enternal Damnation FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Saints Row! Redigerad 19 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Boomer: Snygg tomtedräkt! Jag tog tåget till Stormwind, och när jag var där tog jag de här bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Saints Row! Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Saints Row! Oh noes! Tomten har blivit gangsta' :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Finns bara 1.0 av Stetchkov. Vi kör dock med SSF Realism Mod 3.0 (Google -> 10-david). Jag aaaaaddar diiiiig. Vokaler är hi-fucking-larious. Säg till om ni behöver en till, har ju vart med förr. Vad gör den där modden, för mig som inte orkar googla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Säg till om ni behöver en till, har ju vart med förr. Vad gör den där modden, för mig som inte orkar googla? Ökad realism på några punkter, har väl mest med AI:n att göra. Ökat antal vapen (original från MP) och man kan ha vissa primary som secondary och alla secondary som primary. Man kan spela utan hjälm (bara för skojs skull ungefär) och säkert lite annat jag förträngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ökad realism på några punkter, har väl mest med AI:n att göra. Ökat antal vapen (original från MP) och man kan ha vissa primary som secondary och alla secondary som primary. Man kan spela utan hjälm (bara för skojs skull ungefär) och säkert lite annat jag förträngt. Man rör sig lite snabbare, och vapnen blir mer precisionella också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Ökad realism på några punkter, har väl mest med AI:n att göra. Ökat antal vapen (original från MP) och man kan ha vissa primary som secondary och alla secondary som primary. Man kan spela utan hjälm (bara för skojs skull ungefär) och säkert lite annat jag förträngt. Jag har SSF V 3.1 (länk) Kan jag lira med er ändå? btw Curly, glöm inte bort att kontakta mig innan ni lirar Känner på mig att ni glömmer det... Redigerad 20 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nytt spel, nya bilder. Nice neckbreaker. Oh yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nytt spel, nya bilder. Nice neckbreaker. Oh yes Ta inte åt dig allt nu. Detta är till alla. Alla ni gtasajtare. Lär er att skriva vad det är för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ta inte åt dig allt nu. Detta är till alla. Alla ni gtasajtare. Lär er att skriva vad det är för spel. Nästan 100 på att det är Eragon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nästan 100 på att det är Eragon. Jag sätter en tia på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Klarade warchaser ensam med fusk, för jag är dålig och har aldrig klarat warchaser själv! (= ---------------------------------------- http://sweupload.com/images/arx1166735496y.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Saints Row! Fint, ska vi köra live på lördag eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ta inte åt dig allt nu. Detta är till alla. Alla ni gtasajtare. Lär er att skriva vad det är för spel. Vad vore denna tråd utan "Gissa spelet" tävlingarna ? Vill jag skriva vad det är för spel så gör jag det, men eftersom det här spelet är nytt (har det släppts än?) och så många förmodligen inte spelat det så ville jag vara hemlighetsfull. Nästan 100 på att det är Eragon. You got the point ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Vad vore denna tråd utan "Gissa spelet" tävlingarna ? Vill jag skriva vad det är för spel så gör jag det, men eftersom det här spelet är nytt (har det släppts än?) och så många förmodligen inte spelat det så ville jag vara hemlighetsfull. You got the point ! Om inte spelet har släppts, hur kan du då ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Om inte spelet har släppts, hur kan du då ha det? I Europa menade jag. Det hade visst släppts ser jag nu. Första mötet Redigerad 21 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 I Europa menade jag. Det hade visst släppts ser jag nu. Första mötet I'm a retard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nytt spel, nya bilder. Nice neckbreaker. Oh yes Är det lika dåligt som filmen verkar vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts