Curly Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag till vänster. Jag hade jättekul, men ingen gillade mig eftersom jag är jättedålig. :'( Och här ska det tilläggas att jag stack iväg på toan i en minut och då tog de självklart tillfället i akt att börja utan mig. :'( Vi sa aldrig att vi inte gillade dig, men du gick ju bara i bakgrunden och gjorde mest inget Vi började utan dig för du försvann bara utan förvarning. --- Fick bara två bilder, båda på samma sak. Var lite groggy efter den äckliga pepparsprayen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 16 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Spelade en gammal klassiker. The Neverhood. Haha, ser ut som det där barnprogrammet som brukade gå förr... då det var en gubbe och en hund, gjord i lera eller vad det var, som tänkte åka till månen och hämta ost... Damn, jag kommer verkligen inte ihåg vad det heter! Det gick på 1:an eller 2:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Haha, ser ut som det där barnprogrammet som brukade gå förr... då det var en gubbe och en hund, gjord i lera eller vad det var, som tänkte åka till månen och hämta ost... Damn, jag kommer verkligen inte ihåg vad det heter! Det gick på 1:an eller 2:an... Wallace och Grommit. Hur de nu stavas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Wallace och Grommit. Hur de nu stavas. Ah, precis det var det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vi gillade dig, men du får kommunicera lite mer med TS (så vi vet att du t.ex. går på toa ). Vi sa aldrig att vi inte gillade dig, men du gick ju bara i bakgrunden och gjorde mest inget Vi började utan dig för du försvann bara utan förvarning. Jag sa "Dags att kissa" och någon svarade "Lycka till" Jag gick i bakgrunden för att jag inte ville skämma ut mig (Vilket jag nog gjorde ändå, men vafan den där dörren var svinlurig att öppna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vi sa aldrig att vi inte gillade dig, men du gick ju bara i bakgrunden och gjorde mest inget ... Du bara frågade om han var "helt född i farstun", eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 ... Du bara frågade om han var "helt född i farstun", eller hur? Har inget minne av att jag sa något elakt överhuvudtaget. --- Lite kul att han inte såg mig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Spelade SWAT 4 CO-OP med Curly, Bubbli, R2D2 och Kebab. (Klicka för större bilder) Men vi tröttnade efter ett tag, och körde Barricaded Suspects på en internetserver istället. Jag vill också vara med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Ni som spelar SWAT4, kör ni med vent, ts eller nått sånt? Använder mic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Ni som spelar SWAT4, kör ni med vent, ts eller nått sånt? Använder mic? TeamSpeak, men jag vågade inte prata så mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag vill också vara med :'( Fullt så länge vi kör SWAT 4, men om Jacker är söt nog och skaffar Stetchkov så kan man köra fler (max 5 på 4, max 10 på exp) Ni som spelar SWAT4, kör ni med vent, ts eller nått sånt? Använder mic? TS kör vi på iaf, bra för taktiktens skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Äsch, jag vill ju också vara med då xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Spelade en gammal klassiker. The Neverhood. Oooh! Har läng undrat va de underbara spelet heter, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Lite mer Rainbow Six: Vegas bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Lite mer Rainbow Six: Vegas bilder. Dedär e inte högsta grafiken va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Dedär e inte högsta grafiken va? Nope.. Medium/High runt det typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Okej, har för mig att de spelet kan bli assnyggt, men jag kanske har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Lite mer Rainbow Six: Vegas bilder. I Super PLAY stog det att det bara fanns till 360. Nu måste jag ju skaffa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Äntligen är jag igång med WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts