Roxxy Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Det första Underground är det enda bra NFS- spel av de som släppts på senare år. Håller med dig... NFSU var den sista bra NFS spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Se det så här, hur länge har du haft NFS Carbon? Har du klarat det? Nej, just det. --- En trevlig gammal bild: Inte i flera månader Du vet hur lång tid vi har haft det Ja, det har jag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vad för spel? SSX: On Tour. Finns bara till konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 SSX: On Tour. Finns bara till konsol. Yaarh. Vet vad SSX är. Föredrar Amped dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Yaarh. Vet vad SSX är. Föredrar Amped dock. Ähh, även om SSX är hur överdrivet som helst så gillar jag det mer än vad jag gillar Amped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 SSX: On Tour. Finns bara till konsol. Det är så jävla kul. Amped är tråkigt och fullt med buggar (xbox360 versionen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Det är så jävla kul. Amped är tråkigt och fullt med buggar (xbox360 versionen). Amped 3 är skit. Amped 2 är gudomligt. Amped 1.. do not remember. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Die bugs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Die bugs. Vilket schpel? Verkar likna Halo. Redigerad 15 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vilket schpel? Verkar likna Halo. Starship Troopers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Vilket schpel? Verkar likna Halo. FAN SVARET KOM FÖRE! Ser fan ut som typ starship tropers eller nått Redigerad 15 december, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Starship Troopers. Onkaj. Kanske blir ett test. Edit: 3.8 av Gamespot! Nu blev det tveksamt... Edit 2: Förresten, vilket spel har fått lägst betyg av Gamespot? Edit 3: Hittade nu. http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/index.html Redigerad 15 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Onkaj. Kanske blir ett test. Edit: 3.8 av Gamespot! Nu blev det tveksamt... Jepp, det suger totalt. Kass grafik och... ja, det enda som är lite roligt är när horder med kryp kommer mot en och man välkomnar dem med en fräsig hagelbössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Spelade SWAT 4 CO-OP med Curly, Bubbli, R2D2 och Kebab. (Klicka för större bilder) Men vi tröttnade efter ett tag, och körde Barricaded Suspects på en internetserver istället. Redigerad 16 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Amped 3 är skit. Amped 2 är gudomligt. Amped 1.. do not remember. Amped 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Onkaj. Kanske blir ett test. Edit: 3.8 av Gamespot! Nu blev det tveksamt... Edit 2: Förresten, vilket spel har fått lägst betyg av Gamespot? Edit 3: Hittade nu. http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/index.html Angående din edit två så tror jag nog Big Rigs fått sämst betyg av alla spel http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/review.html Här är även en video hur bra recensenten tycker detta spel är http://www.youtube.com/watch?v=LsYkrQT-rxw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Spelade SWAT 4 CO-OP med Curly, Bubbli, R2D2 och Kebab. (Klicka för större bilder) Jag till vänster. Jag hade jättekul, men ingen gillade mig eftersom jag är jättedålig. :'( Men vi tröttnade efter ett tag, och körde Barricaded Suspects på en internetserver istället. Och här ska det tilläggas att jag stack iväg på toan i en minut och då tog de självklart tillfället i akt att börja utan mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Spelade SWAT 4 CO-OP med Curly, Bubbli, R2D2 och Kebab. (Klicka för större bilder) Men vi tröttnade efter ett tag, och körde Barricaded Suspects på en internetserver istället. Sweet Jeezus vad jag blir sugen på att köra Swat 4 igen. Måste plocka hem det igen, har lånat ut det, och börja köra MP... Måste vara grymt roligt att köra CO-OP så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag till vänster. Jag hade jättekul, men ingen gillade mig eftersom jag är jättedålig. :'( Och här ska det tilläggas att jag stack iväg på toan i en minut och då tog de självklart tillfället i akt att börja utan mig. :'( Vi gillade dig, men du får kommunicera lite mer med TS (så vi vet att du t.ex. går på toa ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Spelade en gammal klassiker. The Neverhood. Redigerad 16 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts