Eudoros Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Och du blev inte klar förrens nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Han kanske inte spelar 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Han kanske inte spelar 24/7. Mjo, men det är så att jag började lägga upp mina bilder för... över en månad sen alla gånger. Och på den tiden bör man hinna klara det, eller? För så långt spel är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Han kanske inte spelar 24/7. Jag klarade ut det efter 10 timmar tror jag, längre speltid behöver man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Själv var det en kompis som lånade ut det till mig när hans dator var på reparation. Var lite motvillig, verkade inte så intressant men när jag väl lånat det så varvade jag det ändå. Har svårt att lämna spel ovarvade. Lirade CS igår, nån tysk server, gick ganska bra. Edit: Jag nickar Tupp3n. Redigerad 14 december, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Klarade precis ut F.E.A.R STOR SPOILERVARNING! KOLLA INTE OM DU INTE VILL SE SLUTET AV F.E.A.R!!! *Bilder* Vad är det med din grafik? Ser ut som nånting från Plastation one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Och du blev inte klar förrens nu ? Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Haha jag nämde precis det på Beffo "OJ, hela jävla slutet i bilder !! O_O" Eudoros, vi skulle tagit betalt för att värva spelare, jag sa ju det. Du skulle ni se alla mina bilder. Har typ 800 genom hela FEAR och FEAR XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Själv var det en kompis som lånade ut det till mig när hans dator var på reparation. Var lite motvillig, verkade inte så intressant men när jag väl lånat det så varvade jag det ändå. Har svårt att lämna spel ovarvade. Lirade CS igår, nån tysk server, gick ganska bra. Edit: Jag nickar Tupp3n. Dig var det ett tag sedan man spelade mot.. Tupp3n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Frozen Throne . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Dig var det ett tag sedan man spelade mot.. Tupp3n. Säg bara till om du vill lira igen så bestämmer vi server å tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vad är det med din grafik? Ser ut som nånting från Plastation one. Kör man FEAR på Low så ser du 1337ggr fulare ut än HL2 på low Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Panimala: Jag körde me Medium grafik för jag har bara Geforce 3,512MB ram å en CPU på 2ghz Och jag tycker de e rätt långt ifrån PSone grafik. Redigerad 15 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jag klarade ut det efter 10 timmar tror jag, längre speltid behöver man inte Men jeez. Den är speedrunnad på 3h, mer behöver man inte. ... Olika personer spelar olika snabbt. Antagligen har han spelat F.E.A.R då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Men jeez. Den är speedrunnad på 3h, mer behöver man inte. ... Olika personer spelar olika snabbt. Antagligen har han spelat F.E.A.R då och då. Ja, men att löpa rakt igenom spelet och missa allting är ungefär lika kul som att kolla på färg som torkar Jag vet det, men ändå, flera månader ? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jag vet det, men ändå, flera månader ? O.o Se det så här, hur länge har du haft NFS Carbon? Har du klarat det? Nej, just det. --- En trevlig gammal bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 En trevlig gammal bild: NFSU 2 Fast, 1an är bättre imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Blev nyss lite rikare (2002000$)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Blev nyss lite rikare (2002000$)! Vad för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 NFSU 2 Fast, 1an är bättre imo. Det första Underground är det enda bra NFS- spel av de som släppts på senare år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts