Jacker Skrivet 10 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Där satt jag med min MG34 och matade kommunistfanskapen med bly... "Länge leve tredje riket! :he=|" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Där satt jag med min MG34 och matade kommunistfanskapen med bly... "Länge leve tredje riket! :he=|" :he:erv well play soon again lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 :he:erv well play soon again lol Om ni ska spela något ikväll innan dom stänger gratis tjoffset så får ni banne-mig säga till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Om det där står för timmar så säger jag att den känns väldigt photoshoppad. Du har kört i fyra timmar och bara kört på 8 polisbilar under hela färden, bara 3 vägspärrar och inte en enda spikmatta. Redigerad 10 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Om det där står för timmar så säger jag att den känns väldigt photoshoppad. Du har kört i fyra timmar och bara kört på 8 polisbilar under hela färden, bara 3 vägspärrar och inte en enda spikmatta. Timmar? Det var minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Timmar? Det var minuter... Jag tänkte väl, vad var det då du ville visa upp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Inget speciellt kanske? ----- Manhunt Redigerad 11 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Oh, yes! Redigerad 11 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Oh, yes! Mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Oh, yes! Fortfarande i Daedra Wastes? (okej du kanske inte är lika beroende som jag är i det spelet,klarade ut mainstoryn på 23 timmar,dessvärre har jag fortsatt och nu har jag helt plötsligt spelat 104 timmar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Fortfarande i Daedra Wastes? (okej du kanske inte är lika beroende som jag är i det spelet,klarade ut mainstoryn på 23 timmar,dessvärre har jag fortsatt och nu har jag helt plötsligt spelat 104 timmar ) Mjä, har klarat mig ut därifrån nu. Har inte spelat så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Det där är väl ingenting ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Det där är väl ingenting ? I smell photoshop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jag tänkte väl, vad var det då du ville visa upp ? Jag ville bara visa min första sån där chase i NFS Carbon, varför så tjurig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jag ville bara visa min första sån där chase i NFS Carbon, varför så tjurig? Jaha ok, jag är inte tjurig, jag förstod bara inte vad det var du visade upp. Jag trodde du skulle skryta med tiden och förstod ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jaha ok, jag är inte tjurig, jag förstod bara inte vad det var du visade upp. Jag trodde du skulle skryta med tiden och förstod ingenting. Haha Lekte med snuten lite.. igen. Mitt vrål åk På tal om ingenting, one-shot-tripple-kill ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 På tal om ingenting, one-shot-tripple-kill ftw! Oh no, you killed Ismal Al-Turk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 På tal om ingenting, one-shot-tripple-kill ftw! Wow, botar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Wow, botar. Japp. Online tjänsten är inte.. ehm.. tillgänglig för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts