Ante_freeman Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag kan säga här och nu att F.E.A.R har MYCKET högre krav än Source motorn. HL2: Processor: 1.2 GHz Processor OS: Windows, 2000/XP/Me/98 Graphic card: DirectX 7 level graphics card Hard Drive: 4.5 GB Memory: 256 MB RAM FEAR: OS: Windows ® 2000/XP with latest service pack installed Processor: Pentium ® 4 1.7 Ghz or equivalent Memory: 1GB RAM Graphic card: 128 MB DirectX ® 9.0 Compliant Video Card with hardware T&L and pixel shader support Hard Drive: 3.0 GB Dock så funkar F.E.A.R med ett 64mb kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Hahaha, vilket dumt program. Min Core2Duo är för seg tycker den, fattar inte att det är dubbla kärnor. Sött! Ja, här ett par bilder från Double Agent. Oh fy faaan så vackert! Och förmodligen väldigt kul också. ( ) Redigerad 30 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag kan säga här och nu att F.E.A.R har MYCKET högre krav än Source motorn. HL2: Processor: 1.2 GHz Processor OS: Windows, 2000/XP/Me/98 Graphic card: DirectX 7 level graphics card Hard Drive: 4.5 GB Memory: 256 MB RAM FEAR: OS: Windows ® 2000/XP with latest service pack installed Processor: Pentium ® 4 1.7 Ghz or equivalent Memory: 1GB RAM Graphic card: 128 MB DirectX ® 9.0 Compliant Video Card with hardware T&L and pixel shader support Hard Drive: 3.0 GB Jag spelade ju med Geforce 3 64 MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Solnedgång. Var nånstans borde ni veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Solnedgång. Var nånstans borde ni veta I Microsoft Flight Simulator X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 I Microsoft Flight Simulator X Stämmer, syftade dock på Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Stämmer, syftade dock på Stockholm Duh! Det är klart man förstår att det är sthlm ^^ Det är ju err... statshuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Klarade FEAR Extraction Point nu! Men jag är förtvivlad! Jag filmade hela slutet och fick med massor med bra grejer. Sen när jag skulle titta på den så fanns ingen av filmerna eller bilderna. Alla screens och filmer som jag tagit den sista halvtimmen sprardes tydligen aldrig! :'( VAD SKA JAG TA MIG TILL!? :'( :'( Jag spelade om det absolut sista för att ge er några screens. SPOLIERVARNING! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/iq9kvubfir.jpg http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/o2pvpz3hwv.jpg Redigerad 1 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ägd Ravenholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ravenholm Ser ut som ett ställe när man har dem där insekterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ravenholm Ravenholm :'( -Me hate Det var så läskigt där :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ser ut som ett ställe när man har dem där insekterna. Nja, ser mer ut som det där stället underjorden efter ravenholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Jag spelade om slutet på FEAR XP och tog screens och filmade! (Filmerna kommer senare i natt till Filmtråden.) VARNING FÖR SPOILERS! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ncgvznyfiq.jpg] http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/uyot2fj45m.jpg http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/yszicnklz5.jpg Vad tomt allt känns nu. Hoppas 2:an eller en till expation kommer snart! Förresten, är det någon mer här som har klarat det? Har några saker att diskutera... Redigerad 1 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag spelade om slutet på FEAR XP och tog screens och filmade! (Filmerna kommer senare i natt till Filmtråden.) VARNING FÖR SPOILERS! Vad tomt allt känns nu. Hoppas 2:an eller en till expation kommer snart! Förresten, är det någon mer här som har klarat det? Har några saker att diskutera... Hur slutade allt då, skriv i vitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Hur slutade allt då, skriv i vitt Kommer inte ihåg jättebra . Men man skulle in i en helikopter för att åka hem eller nått. Precis innan man skulle gå in i den så sprängdes den och det blev en filmsekvens. I den säger Paxton Fettel några grejer och sen visas den sista bilden. Film kommer till filmtråden senare i natt. Redigerad 1 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Nja, ser mer ut som det där stället underjorden efter ravenholm. Panimala har rätt, det är lite efter att man fått den dära "insekts granaten" Och har sprungit över stranden och det dära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Panimala har rätt, det är lite efter att man fått den dära "insekts granaten" Och har sprungit över stranden och det dära Nää.. jag vill också vara rätt någon gång :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Oh yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Oh yeah! Jag har klarat den 2 gånger... båda med drygt 400-500 poäng Men det är ett roligt tidsfördriv.... tills man märker att det bara är en bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts