Adriian Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nej, det var en stege man klättrade nerför inte uppför. Jag såg det efter att jag postade. Men hur kan man missa det? Förresten, vad menade han (Fettel var det nog) med att vi var födda på samma ställe (eller vad han nu säger)? Och vem är egentligen Alma? Jag hängde inte med så bra i vissa delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Fråga: Vet nån om jag kan köra F.E.A.R på 512 r minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jag såg det efter att jag postade. Men hur kan man missa det? Förresten, vad menade han (Fettel var det nog) med att vi var födda på samma ställe (eller vad han nu säger)? Och vem är egentligen Alma? Jag hängde inte med så bra i vissa delar. Om jag fattade rätt, som jag säkert inte gjort, så var man bror eller liknande med Fettel... Och Alma hade man också någont sammanband med, med vad är jag dock osäker om. Edit: Hähä, före simpa... Redigerad 26 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jag såg det efter att jag postade. Men hur kan man missa det? Förresten, vad menade han (Fettel var det nog) med att vi var födda på samma ställe (eller vad han nu säger)? Och vem är egentligen Alma? Jag hängde inte med så bra i vissa delar. Jag tror, TROR, att Paxton Fettel Är ens brorsa. Eudoros, helt riktigt, jag tror till och med att Alma Är morsan. Det verkar vara det enda vettiga enligt min mening. Redigerad 26 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vänta nu! Nu vet jag vilken stege det är! Det är stegen efter detta. http://img294.imageshack.us/my.php?image=f...16290148ek5.jpg Den hoppade jag nerför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Kan nån svara mig? går det o köra Fear på 512 ram minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Eudoros, helt riktigt, jag tror till och med att Alma Är morsan. Det verkar vara det enda vettiga enligt min mening. Så kan det nog vara, ja. Vänta nu! Nu vet jag vilken stege det är! Det är stegen efter detta. http://img294.imageshack.us/my.php?image=f...16290148ek5.jpg Den hoppade jag nerför. Mjo, den är det. Är jag ganska säker på iaf... Kan nån svara mig? går det o köra Fear på 512 ram minne http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest opålitligt, men testa... Redigerad 26 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Kan nån svara mig? går det o köra Fear på 512 ram minne Jo, det kan du säkert, inte på jättehöga inställningar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Kan nån svara mig? går det o köra Fear på 512 ram minne Ja det går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jo, det kan du säkert, inte på jättehöga inställningar dock. Okej , tack, Vet någon nån screenshot där man har 512 ram minne då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Okej , tack, Vet någon nån screenshot där man har 512 ram minne då ?? Inte Eudoros jag eller nor_adde i alla fall. Vi kör med högra processor än 512 och högra inställningar än vad en 512 klarar ^^ Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Okej. Men såg du när Alma kollade på en när man klättrar i en stege? Det missade både jag och Wu Zi Mu. Kommer inte ihåg, tror jag har missat massa saker. Men nu ska jag försöka se allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Inte Eudoros jag eller nor_adde i alla fall. Vi kör med högra processor än 512 och högra inställningar än vad en 512 klarar ^^ Tror jag. Jag kör på 2GB ram. men jag skulletippa på 640x480 och minimum eller medium på grafikinställningarna. vad har du för andra delar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Inte Eudoros jag eller nor_adde i alla fall. Vi kör med högra processor än 512 och högra inställningar än vad en 512 klarar ^^ Så sant, så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Men gud.. dom senaste fem sidorna har varit prat om F.E.A.R och spoilers... så nu tänker jag pryta isen med något ni aldrig skådat förut (fast bara kanske). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Men gud.. dom senaste fem sidorna har varit prat om F.E.A.R och spoilers... så nu tänker jag pryta isen med något ni aldrig skådat förut (fast bara kanske). Ooh! Krävande! Passar bra till din nya superdator! Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ooh! Krävande! Passar bra till din nya superdator! Vilket spel? Boogerman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Måste.. visa. (S)nailgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Men gud.. dom senaste fem sidorna har varit prat om F.E.A.R och spoilers... så nu tänker jag pryta isen med något ni aldrig skådat förut (fast bara kanske). Å herregud, vad cool, jag känner igen det från någonstans. Måste.. visa. (S)nailgun Heh, snyggt. Redigerad 26 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Aja. Kan inte köra fear :'( Vad betyder Vertex Shader Ver.: Required - 1.0 , You have - 0.0 Pixel Shader Ver.: Required - 1.3 , Redigerad 26 november, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts