Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Hade lite roligt i Armed Assault. Jag använde editorn, spawnade mig och runt 20 civila på ett flygfält, sen gav jag dem helvetet. :P

Mwahaha!

t7qqf5oe57.jpg

Kaos! Texturerna är konstiga på Vulcan tyvärr.

s9hmbsw2yc.jpg

Här har vi den. :wub:

71hi2fi8tl.jpg

Hej på dig.

lvjgv0bwd3.jpg

Not! Pwnd! (Varför han bara står där som ett spån är för att jag tog bilden PRECIS när jag skjöt.

l3a1m9a4k8.jpg

De flesta försöker dock fly, utan resultat. :wub:

v2reve9083.jpg

Sen försökte jag på mig ett uppdrag, vi skulle dra in i en stad och ha ihjäl alla fiender, helt enkelt. Det gick sådär, eftersom 3 personer sprang in i en galen ryss med maskingevär.

u1bl2fbctn.jpg

rqwjv4nvij.jpg

Men jag hämnades. :)

dyc7eflnci.jpg

Snygga bilder. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:angry:

vad handlar det om, vad gör man?

Man typ.. börjar med att välja hund. Sen kan man träna den att göra olika trick.. Den kan vara med i "talent shows" där man ska göra olika trick på en viss tid, och på så sätt tjäna mer pengar, som man spenderar på saker (typ kläder, mat, vatten, borstar, leksaker, mm). Efter hand som man lär den fler trick kan den vara med i mer avancerade tävlingar.. Tricken kan man antingen köpa en bok för att kolla i, som säger hur man ska göra, eller så testar man sig fram.. typ... xD

post-546-1164568621_thumb.jpg

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man typ.. börjar med att välja hund. Sen kan man träna den att göra olika trick.. Den kan vara med i "talent shows" där man ska göra olika trick på en viss tid, och på så sätt tjäna mer pengar, som man spenderar på saker (typ kläder, mat, vatten, borstar, leksaker, mm). Efter hand som man lär den fler trick kan den vara med i mer avancerade tävlingar.. Tricken kan man antingen köpa en bok för att kolla i, som säger hur man ska göra, eller så testar man sig fram.. typ... xD

post-546-1164568621_thumb.jpg

The Sims - Livin it like a Pet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor