Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Och att det rinner vatten taket :P

Du har aldrig spelat F.E.A.R va?

Flickan kan göra vad som helst, på ett ställe så går man på golvet och allt blod rinner i taket.

Förövrigt har du fel Boomer, på golvet (som flickan går på) ligger det ju massa saker, om hon hade gått i taket som du säger så hade ju inte grejjerna legat där, de hade ramlat upp på golvet.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har aldrig spelat F.E.A.R va?

Flickan kan göra vad som helst, på ett ställe så går man på golvet och allt blod rinner i taket.

Förövrigt har du fel Boomer, på golvet (som flickan går på) ligger det ju massa saker, om hon hade gått i taket som du säger så hade ju inte grejjerna legat där, de hade ramlat upp på golvet.

oo nej har bara klarat lite över hälften :P

Tror du drog åt din egen snara i första delen när du sa att hon kan göra vad som helst :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

oo nej har bara klarat lite över hälften :P

Tror du drog åt din egen snara i första delen när du sa att hon kan göra vad som helst :wub:

Ja, men hon gör bara läskiga saker, stenar som ligger uppe i taket är inte läskiga, man ser att hon går på golvet om man studerar detaljerna.

Sedan sitter ju det ju lampor ovanför hennes huvud, varför skulle hon placera lamperna på golvet för?

Nej jag säger såhär, hon går på golvet och varelserna kryper i taket.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men hon gör bara läskiga saker, stenar som ligger uppe i taket är inte läskiga, man ser att hon går på golvet om man studerar detaljerna.

Sedan sitter ju det ju lampor ovanför hennes huvud, varför skulle hon placera lamperna på golvet för?

Nej jag säger såhär, hon går på golvet och varelserna kryper i taket.

Jag tycker detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade lite roligt i Armed Assault. Jag använde editorn, spawnade mig och runt 20 civila på ett flygfält, sen gav jag dem helvetet. :P

Mwahaha!

t7qqf5oe57.jpg

Kaos! Texturerna är konstiga på Vulcan tyvärr.

s9hmbsw2yc.jpg

Här har vi den. :wub:

71hi2fi8tl.jpg

Hej på dig.

lvjgv0bwd3.jpg

Not! Pwnd! (Varför han bara står där som ett spån är för att jag tog bilden PRECIS när jag skjöt.

l3a1m9a4k8.jpg

De flesta försöker dock fly, utan resultat. :wub:

v2reve9083.jpg

Sen försökte jag på mig ett uppdrag, vi skulle dra in i en stad och ha ihjäl alla fiender, helt enkelt. Det gick sådär, eftersom 3 personer sprang in i en galen ryss med maskingevär.

u1bl2fbctn.jpg

rqwjv4nvij.jpg

Men jag hämnades. B)

dyc7eflnci.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan tyvärr inte hålla med om det. Ser otroligt fult ut :/

Jag tycker inte det är fult, människorna ser bättre ut än i Oblivion, och sen kör jag inte med full grafik

Grafiken står mellan Medium och high sen finns det Highest.

Men nu får jag inte igång spelet igen, jävla starforce :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor