Pixiegnom Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nor_adde: Jag kan säja att man ska klättra NER för den stegen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag måste väl få försvara min handling på ett eller annat sätt eller hur? Nej jag tror inte det var något personangrepp, med tanke på att det inte användes några sådana ord. Men till trots så gnällde ni på mig, och jag försökte försvara mig. Jag spelade på 1024x800 tror jag. Eftersom widescreeninställningar inte fanns. Så det borde du ju kunna spela i om inte 1280x1024 fungerar. Vi hade inte klagat om du inte postat den på ett så oundvikligt sätt, det är väl ganska självklart att man inte vill se spoilers, eller hur? En "SPOILER"- text och en thumbnail var inte tillräckligt. Vad är det du inte förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Vi hade inte klagat om du inte postat den på ett så oundvikligt sätt, det är väl ganska självklart att man inte vill se spoilers, eller hur? En "SPOILER"- text och en thumbnail var inte tillräckligt. Vad är det du inte förstår? Att ni inte kan förstå att jag inte bryr mig om vad ni säger, jag tänker fortsätta posta bilder som thumbnails, med eller utan spoilertext. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Att ni inte kan förstå att jag inte bryr mig om vad ni säger, jag tänker fortsätta posta bilder som thumbnails, med eller utan spoilertext. Jo, gör det om du vill förstöra tråden. Du sabbar för dig själv med. Observera att du får posta spoilerbilder, men då ska man länka till dem för att andra ska slippa otrevliga överaskningar. Det är kallas respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jo, gör det om du vill förstöra tråden. Du sabbar för dig själv med. Observera att du får posta spoilerbilder, men då ska man länka till dem för att andra ska slippa otrevliga överaskningar. Det är kallas respekt. Jo, jag förstör säkert tråden med en eller annan spioler [ironi]. Oj vad jag sabbar för mig själv, du och panimala är arga på mig, snälla låt mig ta mitt liv ifred :'( . Jag vet att jag får posta spoilerbilder, jag får till och med posta spoilerbilder i full storlek det finns inga regler mot det. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jo, jag förstör säkert tråden med en eller annan spioler [ironi]. Oj vad jag sabbar för mig själv, du och panimala är arga på mig, snälla låt mig ta mitt liv ifred :'( . Jag vet att jag får posta spoilerbilder, jag får till och med posta spoilerbilder i full storlek det finns inga regler mot det. Puss. Men snälla, tänk lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Att ni inte kan förstå att jag inte bryr mig om vad ni säger, jag tänker fortsätta posta bilder som thumbnails, med eller utan spoilertext. Men svälj din stolthet för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Men snälla, tänk lite.. På vadå? Jag vet att ni vill att jag inte ska posta som thumbnails, men nu är det så att det är mitt sätt att posta bilder. Kanske kan fundera på det där med länkar i framtiden, men då vill jag ha finare attityd ifrån er. ( ) Edit; Kebab, jag gjorde just det. Tror jag. Redigerad 24 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Lirade FEAR Hoppas och tror inte det klassas som spoiler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Lirade FEAR Hoppas och tror inte det klassas som spoiler.. Ja, passa dig riktigt noga, häromkring blir du påhoppad direkt om du gör sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Ja, passa dig riktigt noga, häromkring blir du påhoppad direkt om du gör sånt Äh, det är ju GTASajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Sluta med spolergrälet och bli glada istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Än så länge har jag inte sett någon som spelar F.E.A.R med höga inställningar, har själv spelat det men så krävande är det inte. =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Än så länge har jag inte sett någon som spelar F.E.A.R med höga inställningar, har själv spelat det men så krävande är det inte. =O Jag spelar på Medium, men några finjusteringar i avancerat options jag inte kommer ihåg. Höjer jag sjunker min fps så förbaskat. Trots min dator, jag kanske skulle investerat pengarna i en stationär istället, humdidum, misstaget är redan skett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Än så länge har jag inte sett någon som spelar F.E.A.R med höga inställningar, har själv spelat det men så krävande är det inte. =O Jag maxar men jag kan inte spela på 1280x1024. Det ändras bara till 640x480 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Simpa, vad händer med dig om du postar länkar till spoilerbilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Simpa, vad händer med dig om du postar länkar till spoilerbilder? . Hur ska jag veta det ? Finns det någon som vet vad som kommer hända med mig om jag postar länkar till en spoilerbild? Skicka ett sms till mig om just du vet vad som kommer hända mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Då får inget SMS, men en fin reply. När du, eller någon annan, postar spoilerbilder på det viset du gjorde förstör man för andra (vilken dum jävel som helst borde fatta att ingen vill se spoilers). Det resulterar i klagomål från andra meddlemar. Om man inte tål klagomål och drar igång en konflikt ikring det istället för att bara göra om bilderna till länkar förstör det tråden och skapar dålig stämning. Om du istället först varnar för spoiler och sedan postar en länk till bilden behöver ingen motvilligt se spoilern, så om man då klickar på länken får man skylla sig själv. Redigerad 24 november, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Då får inget SMS, men en fin reply. När du, eller någon annan, postar spoilerbilder på det viset du gjorde förstör man för andra (vilken dum jävel som helst borde fatta att ingen vill se spoilers). Det resulterar i klagomål från andra meddlemar. Om man inte tål klagomål och drar igång en konflikt ikring det istället för att bara göra om bilderna till länkar förstör det tråden och skapar dålig stämning. Om du istället först varnar för spoiler och sedan postar en länk till bilden behöver ingen motvilligt se spoilern, så om man då klickar på länken får man skylla sig själv. Inget sms ? :'( Jag tycker personligen inte att en bildspoiler förstör själva spelet, jag visste det mesta som skulle komma, bara inte när, så jag blev lika skraj hela tiden. Sedan tycker jag att spelandet verkar lite väl seriöst, folk blir skittjuriga om de vet vad som väntar, jag menar, vad spelar det för roll om hundra år? Att jag gick igång berodde på att dumbom och näste man vem det nu var inte direkt sa ifrån på ett snyggt och snällt sätt, utan bara gick på om hur idiotiskt det var med thumbnailen och en massa utropstecken och skit (har jag för mig) och då får man ett likadant svar tillbaka. Blä på dig, det blir en länk nåsta gång, bara för att slippa massa jobbigt äckligt skit, jag har fan ett brännmärke på armbågen efter gympan och det gör ont att dra armen fram och tillbaka på bordet när man skriver. Därför pallar jag inte mer konflikter. Din glada smiley gjorde jobbet, way to go. Men ni får fan ta och passa er, för snart har jag extraction point installerat, så vill ni inte se någgra ingame bilder där som förstör får ni blunda medan ni scrollar förbi min post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Inget sms ? :'( Jag tycker personligen inte att en bildspoiler förstör själva spelet, jag visste det mesta som skulle komma, bara inte när, så jag blev lika skraj hela tiden. Sedan tycker jag att spelandet verkar lite väl seriöst, folk blir skittjuriga om de vet vad som väntar, jag menar, vad spelar det för roll om hundra år? Att jag gick igång berodde på att dumbom och näste man vem det nu var inte direkt sa ifrån på ett snyggt och snällt sätt, utan bara gick på om hur idiotiskt det var med thumbnailen och en massa utropstecken och skit (har jag för mig) och då får man ett likadant svar tillbaka. Blä på dig, det blir en länk nåsta gång, bara för att slippa massa jobbigt äckligt skit, jag har fan ett brännmärke på armbågen efter gympan och det gör ont att dra armen fram och tillbaka på bordet när man skriver. Därför pallar jag inte mer konflikter. Din glada smiley gjorde jobbet, way to go. Men ni får fan ta och passa er, för snart har jag extraction point installerat, så vill ni inte se någgra ingame bilder där som förstör får ni blunda medan ni scrollar förbi min post. Men det handlar inte bara om vad du tycker. För vissa spelar det stor roll om de får saker spoilerat, det är inte så svårt att respektera och följa. Det tror jag du håller med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts