spajdermän Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 The weakest spot of a human being is F.E.A.R. Jag tycker du ska ta och skaffa det, oavsett om du vågar eller inte. För att spela ut det är värkligen en bra upplevelse och ett äventyr Får kanske göra de. Men jag hade tänkt spela ut Carbon först... Men nu spelar jag inte de så ofta så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Armed Assault, jag spelar en tjeckisk version, så jag kan inte njuta fullt ut, om man säger så. Yay, min första vy i hela spelet. http://img160.imageshack.us/img160/5008/grabby2tr0.th.jpg Fina landskap, har hyffsat låg grafik. http://img160.imageshack.us/img160/2018/grabby8qu7.th.jpg Prickskytte med en Beretta. http://img160.imageshack.us/img160/9946/grabby26ds4.th.jpg Iron sights! http://img391.imageshack.us/img391/2365/grabby5is7.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Armed Assault, jag spelar en tjeckisk version, så jag kan inte njuta fullt ut, om man säger så. Yay, min första vy i hela spelet. Fina landskap, har hyffsat låg grafik. Prickskytte med en Beretta. Iron sights! Snyggt ! Längtar tills i morron och kväll Redigerad 23 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Om jag har svårt att se så borde ju en person som inte har sett hela bilden inte kunna se heller? På vilket sätt leker jag översittare? Bara för att jag har attityd och vågar säga ifrån? Jo, jag tackar du. Jag försvarar min rätt att posta bilderna på vilket sätt jag vill. (Så länge de följer forumets regler that is.) Exakt vad menar du med din första mening? Om du har svårt att se så kan ingen annan se thumbnailen såvida dem inte sett bilden i orginalstorlek? Det är inte speciellt svårt att förstå att folk inte vill ha spoilers i fejan, det verkar precis som du inte vill förstå det. Armed Assault, jag spelar en tjeckisk version, så jag kan inte njuta fullt ut, om man säger så. Yay, min första vy i hela spelet. http://img160.imageshack.us/img160/5008/grabby2tr0.th.jpg Fina landskap, har hyffsat låg grafik. http://img160.imageshack.us/img160/2018/grabby8qu7.th.jpg Prickskytte med en Beretta. http://img160.imageshack.us/img160/9946/grabby26ds4.th.jpg Iron sights! http://img391.imageshack.us/img391/2365/grabby5is7.th.jpg Ah, riktigt najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Om jag har svårt att se så borde ju en person som inte har sett hela bilden inte kunna se heller? På vilket sätt leker jag översittare? Bara för att jag har attityd och vågar säga ifrån? Jo, jag tackar du. Jag försvarar min rätt att posta bilderna på vilket sätt jag vill. (Så länge de följer forumets regler that is.) Men det är faktiskt rättonödigt att thumbnaila spoilerbilder. Det kanske är så att du har sämre syn än oss andra, och helt enkelt ser thumbnailen som något suddigt kladd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Exakt vad menar du med din första mening? Om du har svårt att se så kan ingen annan se thumbnailen såvida dem inte sett bilden i orginalstorlek? Blä, jag glömde ett eller två ord. Om jag har svårt att se vad bilden föreställer, så borde ju en person som inte sett hela bilden ha ännu svårare att se vad den föreställer. Vill folk inte ha spoilers så ska de inte kolla på bilderna, i princip alla mina bilder har ju varit spoilers eller hur ? Bara att jag skrev dit texten ifall man inte ville se just slutet. Kebab: Nej, inte som ett suddigt kladd, men när man förminskar en bild från 1280x800 till den lilla rutan som en thumbnail är så är det svårt att se vad bilden föreställer. Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 bab: Nej, inte som ett suddigt kladd, men när man förminskar en bild från 1280x800 till den lilla rutan som en thumbnail är så är det svårt att se vad bilden föreställer. Vet du? Man ser det ännu mindre om man bara har en länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Vet du? Man ser det ännu mindre om man bara har en länk! Vet du? Jag gillar att ha thumbnails Men skitsamma, jag kommer fortsätta posta thumbnails vad ni än säger, vidare klagomål efter mina posts kan tas via PM Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Blä, jag glömde ett eller två ord. Om jag har svårt att se vad bilden föreställer, så borde ju en person som inte sett hela bilden ha ännu svårare att se vad den föreställer. Vill folk inte ha spoilers så ska de inte kolla på bilderna, i princip alla mina bilder har ju varit spoilers eller hur ? Bara att jag skrev dit texten ifall man inte ville se just slutet. Kebab: Nej, inte som ett suddigt kladd, men när man förminskar en bild från 1280x800 till den lilla rutan som en thumbnail är så är det svårt att se vad bilden föreställer. Grejen är den att du postade bilden precis under "SPOILER", så det var ganska svårt inte hinna se (om du läser en text kan du fortfarande se vad som är under, även om inte ögat fokuserar på det). Jag kunde se vad bilden föreställer (spoilern jag såg--> kärnvapensdetonation). Hade jag och de andra inte sätt den hade vi inte klagat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Grejen är den att du postade bilden precis under "SPOILER", så det var ganska svårt inte hinna se (om du läser en text kan du fortfarande se vad som är under, även om inte ögat fokuserar på det). Jag kunde se vad bilden föreställer (spoilern jag såg--> kärnvapensdetonation). Hade jag och de andra inte sätt den hade vi inte klagat. Ok, nästa gång slår jag två gånger på enter. Blir ni nöjda då ? Era hökar. Eller så gör jag såhär, jag skiter i spoilertexten, för annars scrollar ni ju bara förbi inlägget eller hur? Det är ju ingen som bryr sig om att verkligen kolla på bilderna, enda anledningen till att stanna i min post var för att det stod skrivet med stor text vilket fick er att stanna upp ett tag och läsa. Det är ju också en teori, kanske ska skippa spoilertext nästa gång och bara langa upp bilden. Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ok, nästa gång slår jag två gånger på enter. Blir ni nöjda då ? Era hökar. Eller så gör jag såhär, jag skiter i spoilertexten, för annars scrollar ni ju bara förbi inlägget eller hur? Det är ju ingen som bryr sig om att verkligen kolla på bilderna, enda anledningen till att stanna i min post var för att det stod skrivet med stor text vilket fick er att stanna upp ett tag och läsa. Det är ju också en teori, kanske ska skippa spoilertext nästa gång och bara langa upp bilden. Men snälla, tål du inte klagomål, eller? Det var knappast ett personangrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Förresten, på FEAR så kan jag inte köra på 1280x1024 då går den automatiskt ner till 640x480. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Men snälla, tål du inte klagomål, eller? Det var knappast ett personangrepp. Jag måste väl få försvara min handling på ett eller annat sätt eller hur? Nej jag tror inte det var något personangrepp, med tanke på att det inte användes några sådana ord. Men till trots så gnällde ni på mig, och jag försökte försvara mig. Förresten, på FEAR så kan jag inte köra på 1280x1024 då går den automatiskt ner till 640x480. Jag spelade på 1024x800 tror jag. Eftersom widescreeninställningar inte fanns. Så det borde du ju kunna spela i om inte 1280x1024 fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Förresten, på FEAR så kan jag inte köra på 1280x1024 då går den automatiskt ner till 640x480. Problem med skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Problem med skärmen? Nehedu. Funkar finfint. Det är bara i FEAR jag har problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Nehedu. Funkar finfint. Det är bara i FEAR jag har problem. Problem med datorn/grafikkortet? Prova 1024x768 Redigerad 24 november, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Problem med datorn/grafikkortet? Prova 1024x768 Jag skrev ju att jag kör på 1024x768 och jag har inte något problem med datorn. Och här är jag nu men vägrar att gå upp för stegen! Jag har nämligen läst Super PLAY! Jag börjar faktiskt vänja mig nu och tycker det nästa bara är kul. Jag blev inte rädd när Alma kom heller. Edit: Jag fortsatte men det hände ju ingenting. Då blir jag väl rädd vid nästa stege då. Redigerad 24 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Haha, jag minns när jag var vid det stället där tjejen kommer och går med eld runt sig. Jag trodde jag hade misslyckats när man sprängdes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Hur många uppdrag finns det? http://img97.imageshack.us/img97/6559/fear2006112416254526qi9.th.jpg http://img294.imageshack.us/img294/5889/fear2006112416290148ek5.th.jpg Redigerad 24 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Hur många uppdrag finns det? 10 eller 11 banor, sedan är ju varje bana uppdelad lite, så man kör en bit sedan kommer man till laddningsskärmen och sedan går man vidare fast på samma bana, om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts