Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Jag har Fear nu och jag vet inte om jag vågar spela mer! :'( Jag hatar sånthär! Bah, klart du ska spela. Och screens vill vi se... Själv gjorde jag som simpa skrev här nedanför, tog pauser då och då, för att "lätta" på trycket lite grand... Redigerad 23 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag har Fear nu och jag vet inte om jag vågar spela mer! :'( Jag hatar sånthär! Mwahahaha, jag var tvungen att ta pauser då och då och låta hjärtat lugna ner sig Men fortsätt du, du vänjer dig vid att bli psykist förstörd.. så småningom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Mwahahaha, jag var tvungen att ta pauser då och då och låta hjärtat lugna ner sig Men fortsätt du, du vänjer dig vid att bli psykist förstörd.. så småningom Jo jag gör det med! Om ni inte ser så är det en mörk skugga till höger. Han inte ta när den var tydligast. Redigerad 23 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Om ni inte ser så är det en mörk skugga till vänster. Han inte ta när den var tydligast. Till höger? Framför stolen. Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jo jag gör det med! Om ni inte ser så är det en mörk skugga till höger. Han inte ta när den var tydligast. Liknar det där svarta "molnet" på Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Till höger? Framför stolen. Men gah! Andra gången jag skriver fel på höger och vänster även ifall ajg har kunnat det i typ 9 år. Redigerad 23 november, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Liknar det där svarta "molnet" på Lost. Schh, spoila ingenting, då blir folk som galna häromkring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Jo jag gör det med! Om ni inte ser så är det en mörk skugga till höger. Han inte ta när den var tydligast. Ser inge Redigerad 23 november, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Men gah! Andra gången jag skriver fel på höger och vänster även ifall ajg har kunnat det i typ 9 år. Tycker du dom första banorna är äcklig, vänta du bara... mwaha... Schh, spoila ingenting, då blir folk som galna häromkring F'låt. :'( Redigerad 23 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ser inge Framför stolen är det lite mörkare. Det är ingen skugga, utan svart pulver som blir när alla övernaturliga varelser gör upp i .. pulver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Tycker du dom första banorna är äcklig, vänta du bara... mwaha... F'låt. :'( Men bah! Nu kommer jag ju aldrig att våga! Jag har i alla fall kommit lite längre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men bah! Nu kommer jag ju aldrig att våga! Jag har i alla fall kommit lite längre nu. .... Hallå! Vänta lite här nu. Kunde man ha subtitles ? Dah, då har jag spelat igenom hela spelet utan att höra vad de sagt ibland, och inte vetat om jag missar någon viktig information eller inte >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 <: Vilket spel är det? Ser snyggt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Vilket spel är det? Ser snyggt ut. Dark Messiah of Might & Magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Det kan vara en blandning vi vet inte än. Men skit i att klicka på thumbnailen då, man ser ju inte riktigt vad det föreställer i den lilla rutan. Och som sagt, kan ni inte hålla ögonen ifrån bilden så kolla inte. Bah, nästa gång ska jag censurera bildfan så ni inte ser någonting. Thumbnailen är tillräckligt tydlig för att man ska se vad det är. Sluta lek översittare, vad är det du försvarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Thumbnailen är tillräckligt tydlig för att man ska se vad det är. Sluta lek översittare, vad är det du försvarar? Om jag har svårt att se så borde ju en person som inte har sett hela bilden inte kunna se heller? På vilket sätt leker jag översittare? Bara för att jag har attityd och vågar säga ifrån? Jo, jag tackar du. Jag försvarar min rätt att posta bilderna på vilket sätt jag vill. (Så länge de följer forumets regler that is.) Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men bah! Nu kommer jag ju aldrig att våga! Jag har i alla fall kommit lite längre nu. Kan inte se bilderna Verkar som att beffo är nere :'( Funderar på att skaffa F.E.A.R snart också Men jag vet inte om jag vågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 .... Hallå! Vänta lite här nu. Kunde man ha subtitles ? Dah, då har jag spelat igenom hela spelet utan att höra vad de sagt ibland, och inte vetat om jag missar någon viktig information eller inte >.< Du tänkte aldrig på att kolla i options? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Du tänkte aldrig på att kolla i options? Jo Men bara efter grafikinställningar Jag visste inte ens att det fanns subtitles ju Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Kan inte se bilderna Verkar som att beffo är nere :'( Funderar på att skaffa F.E.A.R snart också Men jag vet inte om jag vågar. The weakest spot of a human being is F.E.A.R. Jag tycker du ska ta och skaffa det, oavsett om du vågar eller inte. För att spela ut det är värkligen en bra upplevelse och ett äventyr Redigerad 23 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts