Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Mwahahaha, jag var tvungen att ta pauser då och då och låta hjärtat lugna ner sig :)

Men fortsätt du, du vänjer dig vid att bli psykist förstörd.. så småningom :wub:

Jo jag gör det med! :D

krk8u7rnr3.jpg

Om ni inte ser så är det en mörk skugga till höger. Han inte ta när den var tydligast.

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan vara en blandning vi vet inte än.

Men skit i att klicka på thumbnailen då, man ser ju inte riktigt vad det föreställer i den lilla rutan. Och som sagt, kan ni inte hålla ögonen ifrån bilden så kolla inte.

Bah, nästa gång ska jag censurera bildfan så ni inte ser någonting.

Thumbnailen är tillräckligt tydlig för att man ska se vad det är. Sluta lek översittare, vad är det du försvarar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thumbnailen är tillräckligt tydlig för att man ska se vad det är. Sluta lek översittare, vad är det du försvarar?

Om jag har svårt att se så borde ju en person som inte har sett hela bilden inte kunna se heller?

På vilket sätt leker jag översittare? Bara för att jag har attityd och vågar säga ifrån? Jo, jag tackar du.

Jag försvarar min rätt att posta bilderna på vilket sätt jag vill. (Så länge de följer forumets regler that is.)

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte se bilderna :D

Verkar som att beffo är nere :'(

Funderar på att skaffa F.E.A.R snart också :) Men jag vet inte om jag vågar.:wub:

The weakest spot of a human being is F.E.A.R.

Jag tycker du ska ta och skaffa det, oavsett om du vågar eller inte.

För att spela ut det är värkligen en bra upplevelse och ett äventyr :lol:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor