eXotic Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Rös till när jag såg den andra bilden! :'( Du skulle ju inte kolla, det var ju spoilers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Du skulle ju inte kolla, det var ju spoilers Jag råkade bara. Blev så frestande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Kolla vad jag hittade för goding då grabbar . Warning, spoilerpictures!! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/jce9bbvstf.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/rpzcj9csqr.jpg Satan vad jag hoppade till vid den andra bilden när jag spelade! :'( Då man /SPOILER/Först hör dunsen under helikoptern, och sen hör tjejen man har med sig till höger säga "What the fuck was that?". Sen ser man hon komma upp... /SPOILER/ :'( Jag råkade bara. Blev så frestande. Du har precis förstört det magiska "rycket" man brukar få just vid den scenen, när man inte visste vad som skulle hända ju...! :'( Redigerad 22 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Satan vad jag hoppade till vid den andra bilden när jag spelade! :'( Då man /SPOILER/Först hör dunsen under helikoptern, och sen hör tjejen man har med sig till höger säga "What the fuck was that?". Sen ser man hon komma upp... /SPOILER/ :'( Du har precis förstört det magiska "rycket" man brukar få just vid den scenen, när man inte visste vad som skulle hända ju...! :'( Jag ångrar att jag kollade på den. Men den första bilden hade jag faktiskt sett innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men helvete.. Är det en spoilerbild så visa då fan inte thumbnailen heller och det hjälper inget genom att sätta en stor spoilertext precis över tumbnailen för man ser bilden ändå. Använd hjärnan och länka istället till spolierbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Men helvete.. Är det en spoilerbild så visa då fan inte thumbnailen heller och det hjälper inget genom att sätta en stor spoilertext precis över tumbnailen för man ser bilden ändå. Använd hjärnan och länka istället till spolierbilder. Wörd, man kan liksom länka till bilderna och skriva spoiler innan. -______- Redigerad 23 november, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men helvete.. Är det en spoilerbild så visa då fan inte thumbnailen heller och det hjälper inget genom att sätta en stor spoilertext precis över tumbnailen för man ser bilden ändå. Använd hjärnan och länka istället till spolierbilder. Om du inte kan hålla ögonen i styr så kolla inte här i då? Jag länkar väl för fan på vilket förbaskade sätt jag vill eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Om du inte kan hålla ögonen i styr så kolla inte här i då? Jag länkar väl för fan på vilket förbaskade sätt jag vill eller hur? Låtsas du vara dum eller? Om man läser något, och det är en bild 2 millimeter under, tror du inte man märker den, även om texten lyder "Spoiler"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Låtsas du vara dum eller? Om man läser något, och det är en bild 2 millimeter under, tror du inte man märker den, även om texten lyder "Spoiler"? Det kan vara en blandning vi vet inte än. Men skit i att klicka på thumbnailen då, man ser ju inte riktigt vad det föreställer i den lilla rutan. Och som sagt, kan ni inte hålla ögonen ifrån bilden så kolla inte. Bah, nästa gång ska jag censurera bildfan så ni inte ser någonting. Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Bah, nästa gång ska jag censurera bildfan så ni inte ser någonting. Censurera dig själv så slipper vi dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Censurera dig själv så slipper vi dig. Nu tar vi det lite lugnt här, bara för att du hamnade snett redan vid din entré och ingen vill veta av dig så ska du inte låta det gå ut över andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Censurera dig själv så slipper vi dig. Skärp dig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Censurera dig själv så slipper vi dig. Du med, plx. -------- Zé Cavalry charges! Och här är det några skotska "Galloglaichs" som blir pentererade utav eldpilar, samtidigt som dom blir anfallen från sidan utav pikénare. Redigerad 23 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Censurera dig själv så slipper vi dig. Utifall att du ska vara dryg så tycker jag du kan ha en ROLIG poäng med skämtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Om du inte kan hålla ögonen i styr så kolla inte här i då? Jag länkar väl för fan på vilket förbaskade sätt jag vill eller hur? NEJ! Censurera dig själv så slipper vi dig. BWAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAAA Eller..oj. Ingen annan tyckte det var roligt. *Gå och gömma sig* Redigerad 23 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 <:dAREK.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 <: Roflol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 <: Fint. Men vad ser jag... lika lite "max HP" som på tidigare? Är 50 HP max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag har Fear nu och jag vet inte om jag vågar spela mer! :'( Jag hatar sånthär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men vad ser jag... lika lite "max HP" som på tidigare? Är 50 HP max? Man kan få det att öka, fast jag behöver inte hp law, jag dödar alla med mina två giftiga daggerz eller gör "mind control" på mina fiender så att dom tar kål på varandra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts