Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Nu har jag fortsatt mitt F.E.A.R lirande eftersom jag blivit frisk igen, och självklart kommer det screens.

För er som börjar tröttna så kan jag säga att det inte är så värst långt kvar, och sedan har jag bara expansionet att lira ut :)

Vad fan gör den där ?

post-9459-1164140854_thumb.jpg

Vilket vapen jag hittat ^_^

post-9459-1164140906_thumb.jpg

Wow, jag hade adrenalin här för att hinna runt hörnet kan jag lova :wacko:

KABLAM! :D .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag fortsatt mitt F.E.A.R lirande eftersom jag blivit frisk igen, och självklart kommer det screens.

För er som börjar tröttna så kan jag säga att det inte är så värst långt kvar, och sedan har jag bara expansionet att lira ut :)

Vad fan gör den där ?

post-9459-1164140854_thumb.jpg

Vilket vapen jag hittat ^_^

post-9459-1164140906_thumb.jpg

Wow, jag hade adrenalin här för att hinna runt hörnet kan jag lova :wacko:

KABLAM! :D .

Är det så läbbigt som det skulle vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja! :) Jag tycker det är grymt läbbigt iaf, man rycker till mer än 1 gång om man säger så. :)

Wow, jag hade adrenalin här för att hinna runt hörnet kan jag lova :lol:

Mwaha, kommer ihåg när jag var där, jag hade ett utav dem tyngre vapnen (Railgun för att vara exakt) framme, och sprang därmed sketans sakta, och jag kunde riktigt känna hur bilen kom närmare och närmare bakom mig, och precis när jag var framme och skulle runda hörnet... då körde den över mig. :(

Älska det vapnet, älska. ^_^

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit! Jag som hatar sånt när man spelar själv. Men det verkar ju så coolt ändå! Vågar jag skaffa det? :'(

Det är när man spelar själv som effekterna maximeras, då hjärtat bultar högt och dina sinnen är på helspänn, och dina ögon är klistrade på skärmen. >_<:) Det är absolut värt att skaffa, inte många spel jag fått som frambringat såna känslor som det här, för mig iallafall. :lol:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är när man spelar själv som effekterna maximeras, då hjärtat bultar högt och dina sinnen är på helspänn, och dina ögon är klistrade på skärmen. >_<:) Det är absolut värt att skaffa, inte många spel jag fått som frambringat såna känslor som det här, för mig iallafall. :lol:

Jag ger det ett försök. ^_^ Kommer kanske med bilder imorn eller så har jag tuppat av!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle kunna slå dig! ^_^

Oj, upprörda känslor aight ? :)

Nej, värre.

Ja! :o Jag tycker det är grymt läbbigt iaf, man rycker till mer än 1 gång om man säger så. >_<

Mwaha, kommer ihåg när jag var där, jag hade ett utav dem tyngre vapnen (Railgun för att vara exakt) framme, och sprang därmed sketans sakta, och jag kunde riktigt känna hur bilen kom närmare och närmare bakom mig, och precis när jag var framme och skulle runda hörnet... då körde den över mig. :(

Älska det vapnet, älska. :wub:

Ja, jag har ryckt till sammanlagt 64 gånger, och jag har inte klarat spelet än, ni som inte har spelat har 64 ryckningar att se fram emot :D

Ja, jag backade, jag vågade inte släppa ögonen från bilen så jag backade hela vägen till hörnet :)

Häftigt vapen faktiskt :)

Jag ger det ett försök. :) Kommer kanske med bilder imorn eller så har jag tuppat av!

Haha :( det är värt ett försök.

Undrar hur många vi har "Värvat" till Fear med våra bilder Eudoros :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor