tommy killer Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Varför skulle det inte vara? Det är ju skit enkelt att få höga kills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Det är ju skit enkelt att få höga kills. Det är ju när man kör 1 on 1 man får se vem som har mest skills av dom 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Det är ju skit enkelt att få höga kills. 1 vs. 1 måste man vara snabb och sneaky. Annars är det väl bara kasat alla granater i spawn platsen och skjuta lite här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Måste bara berömma dig Eudoros för din jävligt härliga avatar och signatur. Fastnar med ögonen i den varje gång jag scrollar förbi någon post du gjort. Nu känner man hur man längtar efter snön i detta jävla pissväder vi har i Stockholm nu. Man tackar. Jo, lika piss här med, regn så innihelvete så det blir bara slask av allt. Det är som sagt när det är så här som man verkligen ser att man föredrar snö ändå. Men nu ska jag sluta gå OffTopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Det är ju skit enkelt att få höga kills. Nu är du ute och cyklar, tycker även att Roxxy och Ante_freeman har sagt tillräckligt så att du borde förstå. Vinner jag med 50-14, så ÄR jag bättre än honom...rejält. EDIT: Nöjd nu? http://img296.imageshack.us/img296/1876/lololololz8.th.jpg (nej domv ar inte så bra) Redigerad 18 november, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag var bara tvungen att spela igenom EaW demot igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Mwaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Mwaha... Q4? Inte jättekul imo, 3:an är bättre Iaf multiplayerdelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ok, vi säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Q4? Inte jättekul imo, 3:an är bättre Iaf multiplayerdelen. Indeed. Mja, helt fantastiskt kul är det inte, men det går att spela. Ok, vi säger så. Ok. Redigerad 18 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Mitt Imperium just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Mitt Imperium just nu. Iik, Manaan, Taris... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Det är ju skit enkelt att få höga kills. Smarta du! 1 vs. 1 måste man vara snabb och sneaky. Annars är det väl bara kasta alla granater i spawn platsen och skjuta lite här och där. Exactly. Nu är du ute och cyklar, tycker även att Roxxy och Ante_freeman har sagt tillräckligt så att du borde förstå. Vinner jag med 50-14, så ÄR jag bättre än honom...rejält. EDIT: Nöjd nu? http://img296.imageshack.us/img296/1876/lololololz8.th.jpg (nej domv ar inte så bra) Fint Ok, vi säger så. L2P. P.S ImageShack är värdelöst, använd en annan sida Redigerad 19 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Killen var... död. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Aaaaaaaah, gååå din väg! :'( Redigerad 20 november, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Mwhah, ma' two shiny daggerzz.. Alla vart dödad i tystnad.. Missade inte ett liv förutom när jag skulle hoppa ner på ett ställe, ..som en skugga.. imbah.. Redigerad 20 november, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Mwhah, ma' two shiny daggerzz.. Alla vart dödad i tystnad.. Missade inte ett liv förutom när jag skulle hoppa ner på ett ställe, ..som en skugga.. imbah.. Dark Messiah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Sekunden efter en knuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Sekunden efter en knuff Det där är roligt när man får en fin knuff. Känns så härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts