Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

1. Mwaha, kan lova att man har sinnena på hel spänn när man är och kryper så där.

2. Tss, tar du "bara" 3 per mina? ^_^ Minst 5 ska det vara - och pulviseras ska dom. :lol:

3. Vackert som... en tavla. :(

---------------------------------------

Passar på att lägga in en bild själv. Fick en klockren träff på han, vart bara damm ikvar. ^_^

post-10629-1163450034_thumb.jpg

Haha, man ser ju ingenting när du har fräst på bullettime sådär ^^

Man ser inte vilket vapen du använder, och man ser inte vem du skjuter på ^_^

Föresten, hur hinner du printa mitt i alla fighter, jag är alldeles upptagen av att fightas jag ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, man ser ju ingenting när du har fräst på bullettime sådär ^^

Man ser inte vilket vapen du använder, och man ser inte vem du skjuter på :lol:

Föresten, hur hinner du printa mitt i alla fighter, jag är alldeles upptagen av att fightas jag ^^

Mwaha, jo, men det där vapnet skjuter så grymt snabbt så bullettime var den enda chansen att teoretiskt lyckas med ett screenshot, nästan. :(

Vapnet är någon railgun aktig sak, grymt kraftig, och gubben ser du inte bara för att hans överkropp är förvandlad till damm som ramlar ned framför honom. ^_^

Haha, jag satsade på att printa just där, sket i att gubbar sköt mot mig. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Orchestra: Ostfront 41-45. Fick det när jag fyllde år häromdagen, så nu spelar jag det flitigt med Panimala.

Tankstriderna i RO är underbara, mysighetsfaktor x2000! :lol:

Här kör Panimala och jag varsin tank.

Här sitter vi gömda i en skogsdunge och inväntar fienden medans regnet smattrar mot det nötta pansaret. Artilleri faller mot skogsdungen mitt emot oss - kommer vi någonsin få se en blå himmel igen? ^_^

Efter en lång väntan och många skrönor berättade dök fienden upp. Bara för att allt skulle bli som vanligt igen...

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är verkligen inte en mod till HL2, varför tror du det? Bygger inte ens på samma motor.

MAFIA_KING: Nytt och nytt, det har funnits sedan Mars. Men för mig är det nytt. ^_^ Verkligen värt pengarna om man gillar realistiska spel. Fast det är rätt svårt att sätta sig in i spelet...

uh, nehe.. trodde det för att jag fick för mig att jag läst om att det var en modification till hl2 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Orchestra: Ostfront 41-45. Fick det när jag fyllde år häromdagen, så nu spelar jag det flitigt med Panimala.

Tankstriderna i RO är underbara, mysighetsfaktior x2000! :lol:

Hör kör Panimala och jag varsin tank.

Här sitter vi gömda i en skogsdunge och inväntar fienden medans regnet smattrar mot det nötta pansaret. Artilleri faller mot skogsdungen mitt emot oss - kommer vi någonsin få se en blå himmel igen? ^_^

Efter en lång väntan och många skrönor berättade dök fienden upp. Bara för att allt skulle bli som vanligt igen...

Verkar nice! Jag gillar namnet: Ostfront. Hehe!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser du väl på bilden att jag har. ^_^

Koenigsegg CCX går ju inte att få tag på förrens efter att man har klarat det. Verkar inte som att det går att freeroama med den dock. :lol:

Offtopic:

Kebab, kan du göra så din signatur inte länkar till Imageshack? Väldigt störande när man råkar trycka på signaturer som innehåller

länkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor