eXotic Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 1. Mwaha, kan lova att man har sinnena på hel spänn när man är och kryper så där. 2. Tss, tar du "bara" 3 per mina? Minst 5 ska det vara - och pulviseras ska dom. 3. Vackert som... en tavla. --------------------------------------- Passar på att lägga in en bild själv. Fick en klockren träff på han, vart bara damm ikvar. Haha, man ser ju ingenting när du har fräst på bullettime sådär ^^ Man ser inte vilket vapen du använder, och man ser inte vem du skjuter på Föresten, hur hinner du printa mitt i alla fighter, jag är alldeles upptagen av att fightas jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Haha, man ser ju ingenting när du har fräst på bullettime sådär ^^ Man ser inte vilket vapen du använder, och man ser inte vem du skjuter på Föresten, hur hinner du printa mitt i alla fighter, jag är alldeles upptagen av att fightas jag ^^ Mwaha, jo, men det där vapnet skjuter så grymt snabbt så bullettime var den enda chansen att teoretiskt lyckas med ett screenshot, nästan. Vapnet är någon railgun aktig sak, grymt kraftig, och gubben ser du inte bara för att hans överkropp är förvandlad till damm som ramlar ned framför honom. Haha, jag satsade på att printa just där, sket i att gubbar sköt mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Inget kan träffa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Inget kan träffa mig! Doom 2! Var fick du tag på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Red Orchestra: Ostfront 41-45. Fick det när jag fyllde år häromdagen, så nu spelar jag det flitigt med Panimala. http://img67.imageshack.us/img67/839/bridgeviewav2.jpg http://img55.imageshack.us/img55/6563/shotcomingzr4.jpg http://img55.imageshack.us/img55/4103/viewfm3.jpg http://img54.imageshack.us/img54/4824/pwndrx6.jpg http://img230.imageshack.us/img230/579/pwnderye9.jpg Tankstriderna i RO är underbara, mysighetsfaktor x2000! Här kör Panimala och jag varsin tank. http://img62.imageshack.us/img62/7325/tankingwithapanibw1.jpg Här sitter vi gömda i en skogsdunge och inväntar fienden medans regnet smattrar mot det nötta pansaret. Artilleri faller mot skogsdungen mitt emot oss - kommer vi någonsin få se en blå himmel igen? http://img230.imageshack.us/img230/8358/skogsdungscampingwf9.jpg Efter en lång väntan och många skrönor berättade dök fienden upp. Bara för att allt skulle bli som vanligt igen... http://img218.imageshack.us/img218/9302/fieldconfrontxf9.jpg Redigerad 14 november, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Är det ett nytt spel Jacker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Är det ett nytt spel Jacker? Det är en mod till HL2. Går att köpa på steam, och som han själv sa heter det red orchesta.. Vet inte riktigt om priset men tror att det ligger runt 15$! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Nej, det är verkligen inte en mod till HL2, varför tror du det? Bygger inte ens på samma motor. MAFIA_KING: Nytt och nytt, det har funnits sedan Mars. Men för mig är det nytt. Verkligen värt pengarna om man gillar realistiska spel. Fast det är rätt svårt att sätta sig in i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Nej, det är verkligen inte en mod till HL2, varför tror du det? Bygger inte ens på samma motor. MAFIA_KING: Nytt och nytt, det har funnits sedan Mars. Men för mig är det nytt. Verkligen värt pengarna om man gillar realistiska spel. Fast det är rätt svårt att sätta sig in i spelet... uh, nehe.. trodde det för att jag fick för mig att jag läst om att det var en modification till hl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Red Orchestra: Ostfront 41-45. Fick det när jag fyllde år häromdagen, så nu spelar jag det flitigt med Panimala. Tankstriderna i RO är underbara, mysighetsfaktior x2000! Hör kör Panimala och jag varsin tank. Här sitter vi gömda i en skogsdunge och inväntar fienden medans regnet smattrar mot det nötta pansaret. Artilleri faller mot skogsdungen mitt emot oss - kommer vi någonsin få se en blå himmel igen? Efter en lång väntan och många skrönor berättade dök fienden upp. Bara för att allt skulle bli som vanligt igen... Verkar nice! Jag gillar namnet: Ostfront. Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Red Orchestra: Ostfront 41-45. Fick det när jag fyllde år häromdagen, så nu spelar jag det flitigt med Panimala. Verkar riktigt grymt, älska WWII - FPS. Redigerad 14 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 MAFIA_KING: Nytt och nytt, det har funnits sedan Mars. Men för mig är det nytt. Verkligen värt pengarna om man gillar realistiska spel. Fast det är rätt svårt att sätta sig in i spelet... Ofan, jo jag älskar sånna spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (Klicka för större bild) --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 --- Har du inte klarat ut det där förbaskade spelet än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Doom 2! Var fick du tag på spelet? Haha, jag hittade det i en gammal låda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Exploderande granat. Bah, jag kan helt enkelt inte få nog av dom fina explosionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Exploderande granat. Bah, jag kan helt enkelt inte få nog av dom fina explosionerna... Säg inte att alla screenshots du har kastat ut dig på dom senaste sidorna har varit ifrån F.E.A.R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Säg inte att alla screenshots du har kastat ut dig på dom senaste sidorna har varit ifrån F.E.A.R. Jo, det är det. Har för tillfället inte spelat något annat än F.E.A.R., så passar på att ta screens på det. Men men, börjar komma till sluttampen nu, så snart slipper ni se några fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Har du inte klarat ut det där förbaskade spelet än ? Det ser du väl på bilden att jag har. Koenigsegg CCX går ju inte att få tag på förrens efter att man har klarat det. Verkar inte som att det går att freeroama med den dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Det ser du väl på bilden att jag har. Koenigsegg CCX går ju inte att få tag på förrens efter att man har klarat det. Verkar inte som att det går att freeroama med den dock. Offtopic: Kebab, kan du göra så din signatur inte länkar till Imageshack? Väldigt störande när man råkar trycka på signaturer som innehåller länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts