Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Tre screens till.

Härlig Yoga !

post-9459-1163277537_thumb.jpg

Ungefär här sket jag på mig, och försökte skjuta mot gubben samtidigt som jag skakade till av rädsla, siktet flög överallt utom just på honom :)

post-9459-1163277598_thumb.jpg

Hatar de där sakerna :'( .

post-9459-1163277625_thumb.jpg

Hmm, när jag sett era screens tror jag att jag måste höja inställningarna ett snäpp eller två ^^

Eller nej föresten, jag ska börja använda grabby istället för fraps, för sådär dålig är inte grafiken :(

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är lite gammalt ändå kanske. IMO. Men förjävla bra spel ändå, dock har jag spelat så mkt så att jag har tröttnat..

Aja, kollade i en mapp och hittade denna, lika bra att lägga upp den då. :(

Bah, har man inte spelat hela förr så bryr man sig inte om det är gammalt. :) Och nu har man ju Extraction point att gotta sig åt direkt efter det här. :D

Tre screens till.

Ungefär här sket jag på mig, och försökte skjuta mot gubben samtidigt som jag skakade till av rädsla, siktet flög överallt utom just på honom :(

post-9459-1163277598_thumb.jpg

Haha, där, precis där, höll jag också på att skita på mig. :o Höll på flyga ur stolen, och sköt hejvilt mot kroppen. Kan ju lova att man var rädd när man sen skulle in i rummet därifrån den där gubben vart kastad... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, jag drar upp några. 2 spel... :D

Halo: Ce Costum Edition.. Bana: Coldsnap

Kolla vad jag hittade... :wub:

Och Renegade..

Sån jävla känsla man får när hela teamet på ca 25 st skallar jobbar ihop och STORMAR!!!! :D

Det kan knappast vara kul att spela med en fps under 30. :wub:

edit* Spelade lite Doom2 :wub:

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor