eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 NEJ! Ni ska inte döda dom. Ni får pengar för dom, det är nån snubbe som vill köpa dom på den där vatten planeten. Jag har inte dödat dem...än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 1. Vilket spel 2. Ser tråkigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 1. Vilket spel 2. Ser tråkigt ut Varför vill du veta vilket spel det är om de nu ser så tråkigt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tror det är street fighters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Varför vill du veta vilket spel det är om de nu ser så tråkigt ut? 1. Så han vet vad han inte ska skaffa. 2. Så han kan lägga ut artiklar på aftonbladet om det där spelet, dom tar säkert emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Det är MUGEN, tänk dig typ ett fightingspel där du bestämmer alla karaktärer och menyer och banor och allt man kan önska sig, då har du MUGEN. Man laddar hem nya banor och karaktärer och allt var det heter och skapar sitt eget spel liksom. EDIT: Om ni tycker det ser tråkigt ut så TÄNK om. Redigerad 30 oktober, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Det är MUGEN, tänk dig typ ett fightingspel där du bestämmer alla karaktärer och menyer och banor och allt man kan önska sig, då har du MUGEN. Man laddar hem nya banor och karaktärer och allt var det heter och skapar sitt eget spel liksom. EDIT: Om ni tycker det ser tråkigt ut så TÄNK om. låter lite...strange... Står MUGEN för nåt spec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Det är MUGEN, tänk dig typ ett fightingspel där du bestämmer alla karaktärer och menyer och banor och allt man kan önska sig, då har du MUGEN. Man laddar hem nya banor och karaktärer och allt var det heter och skapar sitt eget spel liksom. EDIT: Om ni tycker det ser tråkigt ut så TÄNK om. Jag tycker det ser riktigt roligt ut, PM till dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Mina damer och herrar, planet har drabbats av ett lättare motorhaveri men vi hoppas ändå kunna sätta ner planet säkert om en liten stund. Vi på på Scandinavian Airlines tackar för oss och önskar er en fortsatt trevlig vistelse i Stockholm. http://img118.imageshack.us/img118/2585/1sn2.th.jpg http://img74.imageshack.us/img74/4296/2ev5.th.jpg Photoshoppad: http://img131.imageshack.us/img131/5171/3editln5.th.jpg http://img74.imageshack.us/img74/1789/3ab8.th.jpg Redigerad 30 oktober, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tjoho . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tjoho . Usch, vilket äckligt tema du har då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Usch, vilket äckligt tema du har då Jag vet, skulle hitta ett som liknade windowblinds, men det fanns inga . Efter ett par byten orkade jag inte mer, orkade inte ens ändra till standard igen haha Ehm, för du menade FF va ? Redigerad 30 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag vet, skulle hitta ett som liknade windowblinds, men det fanns inga . Efter ett par byten orkade jag inte mer, orkade inte ens ändra till standard igen haha Ehm, för du menade FF va ? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tjoho . Så du kör också widescreen. http://img182.imageshack.us/img182/3927/gw336jv9.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Så du kör också widescreen. http://img182.imageshack.us/img182/3927/gw336jv9.th.jpg Japp, fast eh, inte på långa vägr lika stor som din Haha, min är bara på 15,4" tror jag, något sånt. Vilket spel föresten, det där ser kul ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Japp, fast eh, inte på långa vägr lika stor som din Haha, min är bara på 15,4" tror jag, något sånt. Vilket spel föresten, det där ser kul ut. Guild Wars är det. Online, men utan månadsavgift. Min TV är på 26 tum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Guild Wars är det. Online, men utan månadsavgift. Min TV är på 26 tum. Ok, det ska vi kolla upp. Ett köpspel right ? Men utan månadsavgift ? Haha, jo som sagt, lite skillnad Redigerad 30 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ok, det ska vi kolla upp. Ett köpspel right ? Men utan månadsavgift ? Haha, jo som sagt, lite skillnad Aa. Köpspel. Men jag vet inte om jag kommer hålla på så länga. Köpte det nämligen i mars detta år och har precis börjat igen. Kanske tröttnar snart igen, kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Guild Wars är extremt kul och köpvärt, det är dock en fördel om man har någon polare som lirar då vissa quests kan blir rejält svåra att klara på egen hand, dock finns henchmens till hjälp, men det blir både roligare och man blir starkare tillsammans . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts