Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Kan ju säga att man måste älska driften i Carbon :P Om någon sett Tokyo Drift så förstår ni nog hur drifting ska se ut. Och den driftingen i carbon är mkt mer lik den i Tokyo Drift än den i t.ex Underground 2, så ett stort + till driftingen :P

Vill ni har riktig drifting så är LFS spelet för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu mer KotOR screenies :D .

Naaw :lol: .

Det bästa citatet, eller vad säger vi Eudoros ?

post-9459-1162165144_thumb.jpg

Mäktigt

post-9459-1162165191_thumb.jpg

Woho, *Vissel vissel* :o

Aw, helt underbart! :lol: Kommer aldrig glömma det där citatet tror jag... Det är något speciellt med det. :lol:

Ja, det är väldigt imponerande. :wub:

...det där är den främsta anledningen till Bastila alltid är med i mitt party :wub::wub:, för det ser helt klart inte lika sött ut om det är Carth som springer runt i underkläder. :/

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wtf... är det där hela spelet?

NFS: Carbon alltså.

Högst troligen demo, eftersom hela inte kommit ut ännu.

Och jag håller med Roxxy, vill man drifta (och spela ett allmänt bra bilspel...) så är det LFS som gäller. Körkänslan i NFS: Carbon var ju som att köra med radiobilar, usch och fy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du har tryckt på "X" flera gånger för att få det sådär, right? :( Det ser grymt ut.

Dom där Gizka är roliga att bryta nacken på. (w00t)

Haha, bugg? ;)

Kan man göra så genom att trycka på X, det visste jag inte, hon gör så ibland bara, hon börjar vifta med den där innan det blir pause när man ser en fiende, och då blir det sådär.

Ja, det var kul att bryta nacken, speciellt när det kom fram en ny och min gubbe bara tog sig för huvudet haha.

Jo, vill jag lova att det var :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man göra så genom att trycka på X, det visste jag inte, hon gör så ibland bara, hon börjar vifta med den där innan det blir pause när man ser en fiende, och då blir det sådär.

Ja, det var kul att bryta nacken, speciellt när det kom fram en ny och min gubbe bara tog sig för huvudet haha.

Jo, vill jag lova att det var (w00t)

Okay, jo man ska kunna göra det. :huh:

Haha, det är allra roligast att mata dom med gift... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, vill jag lova att det var :(

NEJ! Ni ska inte döda dom. Ni får pengar för dom, det är nån snubbe som vill köpa dom på den där vatten planeten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor