Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

De borde du inte heller. Hela serien går bara utför.

Fast jag kanske kommer gilla det här liiiite mer än Most Wanted. :P

Kan ju säga att man måste älska driften i Carbon :P Om någon sett Tokyo Drift så förstår ni nog hur drifting ska se ut. Och den driftingen i carbon är mkt mer lik den i Tokyo Drift än den i t.ex Underground 2, så ett stort + till driftingen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju säga att man måste älska driften i Carbon :P Om någon sett Tokyo Drift så förstår ni nog hur drifting ska se ut. Och den driftingen i carbon är mkt mer lik den i Tokyo Drift än den i t.ex Underground 2, så ett stort + till driftingen :P

Och jag som alltid älskat att drifta är detta spel som en dröm typ. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag tyckte samma sak, synd att det inte hoppade fram något monster som försökte sätta klorna i mig ;) Då hade han fått smaka lasersvärd :P

Haha! :P Jag trodde med att det skulle vara något jätte hemskt, så jag laddade upp med steroids och sköld varenda gång jag in i skeppet, och var beredd på det värsta. :wub: Vart lite besviken när man såg vem det var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! :P Jag trodde med att det skulle vara något jätte hemskt, så jag laddade upp med steroids och sköld varenda gång jag in i skeppet, och var beredd på det värsta. ;) Vart lite besviken när man såg vem det var.

Jo, jag blev lite smått besviken på det jag med. Men det finns en Unlimited Dark Side bugg med det som finns ombord på skeppet. :P

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor