Sniper Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Demot eller hela? Eller, är hela ens ute? Hänger inte med så mkt i Carbon tråden Ser ut som demot... hela har inte släppts än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ser ut som demot... hela har inte släppts än Okej Håller på att tanka demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Okej Håller på att tanka demot Ha inte för höga förväntningar bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ha inte för höga förväntningar bara... Nä, inte sen jag spelade Most Wanted, jag menar, ofta man kör streetrace, på dagen, i höstmiljö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nä, inte sen jag spelade Most Wanted, jag menar, ofta man kör streetrace, på dagen, i höstmiljö? Det gör dom förbannade små pojkarna på sina mopeder här utanför.. konstant. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det gör dom förbannade små pojkarna på sina mopeder här utanför.. konstant. :/ Haha, det här dom här också I morse krockade en av dom i grannens staket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Haha, det här dom här också I morse krockade en av dom i grannens staket Rätt åt han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det gör dom förbannade små pojkarna på sina mopeder här utanför.. konstant. :/ Dem är ju lika gamla som du, dvs. 15 år Haha, det här dom här också I morse krockade en av dom i grannens staket Och lika gamla som du, eller ett år yngre ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Lite exotic's + level-up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Mera kotor screens Fan, han var svår. Häftigt Mamma :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Mera kotor screens Mamma :'( Vad händer sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad händer sen? Det vill du inte veta :'( . Man hittar en flicka som har kommit ombord på skeppet, och hon talar ett främmande språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det vill du inte veta :'( . Man hittar en flicka som har kommit ombord på skeppet, och hon talar ett främmande språk Haha! Det var inte så läskigt som jag trodde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Haha! Det var inte så läskigt som jag trodde! Nej, jag tyckte samma sak, synd att det inte hoppade fram något monster som försökte sätta klorna i mig Då hade han fått smaka lasersvärd Redigerad 29 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nä, inte sen jag spelade Most Wanted, jag menar, ofta man kör streetrace, på dagen, i höstmiljö? De borde du inte heller. Hela serien går bara utför. Fast jag kanske kommer gilla det här liiiite mer än Most Wanted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 De borde du inte heller. Hela serien går bara utför. Fast jag kanske kommer gilla det här liiiite mer än Most Wanted. Kan ju säga att man måste älska driften i Carbon Om någon sett Tokyo Drift så förstår ni nog hur drifting ska se ut. Och den driftingen i carbon är mkt mer lik den i Tokyo Drift än den i t.ex Underground 2, så ett stort + till driftingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kan ju säga att man måste älska driften i Carbon Om någon sett Tokyo Drift så förstår ni nog hur drifting ska se ut. Och den driftingen i carbon är mkt mer lik den i Tokyo Drift än den i t.ex Underground 2, så ett stort + till driftingen Jo, driftingen har förbättrats rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kan ju säga att man måste älska driften i Carbon Om någon sett Tokyo Drift så förstår ni nog hur drifting ska se ut. Och den driftingen i carbon är mkt mer lik den i Tokyo Drift än den i t.ex Underground 2, så ett stort + till driftingen Och jag som alltid älskat att drifta är detta spel som en dröm typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nej, jag tyckte samma sak, synd att det inte hoppade fram något monster som försökte sätta klorna i mig Då hade han fått smaka lasersvärd Haha! Jag trodde med att det skulle vara något jätte hemskt, så jag laddade upp med steroids och sköld varenda gång jag in i skeppet, och var beredd på det värsta. Vart lite besviken när man såg vem det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Haha! Jag trodde med att det skulle vara något jätte hemskt, så jag laddade upp med steroids och sköld varenda gång jag in i skeppet, och var beredd på det värsta. Vart lite besviken när man såg vem det var. Jo, jag blev lite smått besviken på det jag med. Men det finns en Unlimited Dark Side bugg med det som finns ombord på skeppet. Redigerad 29 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts