Kalan Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Blev jättesugen på att spela Warcraft 1 eller 2 nu Inte så jättelikt, men ändå Jaa, Warcraft II är underbart. Har dock inte spelat det på flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Coooolt... ! Eyecandy! Vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 ! Eyecandy! Vad är det för spel? Det är Eve online. Du kan prova ut trial på www.eve-online.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jaha, nu har jag alltså kotor, jag tycker det är riktigt roligt, även om jag inte kommit så långt ^^ Här krävs det aimskills http://img61.imageshack.us/img61/5179/grabby1fy9.th.jpg Sånt här måste proffsen ta hand om. Ojdå, det här blir tufft. eXotic in action. http://img282.imageshack.us/img282/356/grabby4cr0.th.jpg :'( :'( http://img282.imageshack.us/img282/6268/grabby6jk7.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 http://img282.imageshack.us/img282/6268/grabby6jk7.th.jpg Ah.. Den där är rolig, den dödar man på kanske 7-8 frag grenades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Ah.. Den där är rolig, den dödar man på kanske 7-8 frag grenades. Men, sluta spoila för mig, jag har inte battlat honom än, vi dog innan vi hann göra något Redigerad 27 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Men, sluta spoila för mig, jag har inte battlat honom än, vi dog innan vi hann göra något Haha. Men om jag inte hade sagt det så hade du kanske varit kvar där i år och dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jaha, nu har jag alltså kotor, jag tycker det är riktigt roligt, även om jag inte kommit så långt ^^ :'( :'( Åhh, det är så jäkla grymt. Klarade du dig förbi Rancorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Ah.. Den där är rolig, den dödar man på kanske 7-8 frag grenades. haha, jag sprang runt han med varje gubbe, en efter en. han kunde nämligen inte komma in där borta * EDIT: 3 posts påe en minut om samma sak Redigerad 27 oktober, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Åhh, det är så jäkla grymt. Klarade du dig förbi Rancorn? Äsch han dödade ju mina snubbar och min snubba, sedan klappade routern ihop, då passade jag på att dra en rs på datorn, har inte kommit tillbaka till honom än ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Äsch han dödade ju mina snubbar och min snubba, sedan klappade routern ihop, då passade jag på att dra en rs på datorn, har inte kommit tillbaka till honom än ^^ Du vet att man kan spara va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Man blir fan beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 *text* :'( :'( http://img282.imageshack.us/img282/6268/grabby6jk7.th.jpg Det var min favorit kompis innan jag förstog hur man gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Du vet att man kan spara va? Jag hade sparat, där man slog av energiväggen. Men jag hade inte orkat starta spelet och återuppta liret igen, det var därför jag inte var tillbaka hos honom än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Man kan också välja "Solo Mode" och sen lägga in en granat i "pile" saken som man hittar vid en arm, så går han fram och äter upp den och sprängs. Funkar också bra. Redigerad 27 oktober, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Man kan också välja "Solo Mode" och sen lägga in en granat i "pile" saken som man hittar vid en arm, så går han fram och äter upp den och sprängs. Funkar också bra. Det var så jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Man kan också välja "Solo Mode" och sen lägga in en granat i "pile" saken som man hittar vid en arm, så går han fram och äter upp den och sprängs. Funkar också bra. Man ska hämta den där "Synthineized O'dor" eller vad den nu heter, i den sönder tuggade armen, sedan ska man lägga i den plus en granat i benhögen bakom honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Man ska hämta den där "Synthineized O'dor" eller vad den nu heter, i den sönder tuggade armen, sedan ska man lägga i den plus en granat i benhögen bakom honom. Ni säger samma saker, fast med olika ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Man blir fan beroende. Vad heter spelet? Kommer ihåg nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vad heter spelet? Kommer ihåg nåt liknande. Insaniquarium Deluxe, om jag inte misstar mig. Skitkul litet spel...tills trialen tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts