Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

TrackMania screeen från min bana :P

Mitt favorit ställe på banan :P

Why ?  :angry:

Jo eftersom att man har kört i 55 sekunder och ser denna mastodont del av banan som man inte har kört ;)

Och då tänker man : Va, är det så mkt kvar ;)

första gången man !kör den.

Och du hade hög "IQ" sa du??

Då fick vi ditt riktiga namn också... Fast.. Det där Trackmania kanske är ett multiplayer spel.. Du kanske bara spelade mot griimn..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du hade hög "IQ" sa du??

Då fick vi ditt riktiga namn också... Fast.. Det där Trackmania kanske är ett multiplayer spel.. Du kanske bara spelade mot griimn..

Ja TrackMania är ett multiplayer spel. men jag körde inte online på min bana. Mina banor funkar inte online :'(

När har jag sagt att jag hadde hög IQ ? :P

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja TrackMania är ett multiplayer spel. men jag körde inte online på min bana. Mina banor funkar inte online :'(

När har jag sagt att jag hadde hör IQ ? :P

Inte du, men Griimn hade sagt att han hade hög "Iq"..

Hur fan tänkte du när du kom på att du skulle hedra Griimn genom att döpa en bana efter honom?!

"Huuum... Vad ska jag döpa min bana till nu da? Ahh, den där killen som blev bannad, han verkade ganska trevlig.. Jag kanske ska döpa banan efter honom!"

Jag tycker det låter lite abstrakt...

Men... Om du kände Griim i verkligheten (vilket du kanske gör) så skulle det kunna vara lite mer begripligt!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor