AE_Dave Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Så du har installerat det nu? Bra då kan vi lira några härliga rundor! jupp hoppas du lirar på ubisoft.com tools annars får du installera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Gör nog rätt ont Från Max Payne 2 med modden TimeStop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Gör nog rätt ont Från Max Payne 2 med modden TimeStop. Aj aj det där gör nog ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Hehehe "- 'ey wazup?" vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vilket spel? Rainbow SiX 3: Raven Shield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 TrackMania screeen från min bana Mitt favorit ställe på banan Why ? Jo eftersom att man har kört i 55 sekunder och ser denna mastodont del av banan som man inte har kört Och då tänker man : Va, är det så mkt kvar första gången man kör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Gunde5, är du griimn?! Syftar då på att din spelare heter Griimn i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 TrackMania screeen från min bana Mitt favorit ställe på banan Why ? Jo eftersom att man har kört i 55 sekunder och ser denna mastodont del av banan som man inte har kört Och då tänker man : Va, är det så mkt kvar första gången man kör den. AVSLÖJAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Nej :'( Jag ville faktiskt bara hedra Griimn. dörför döpte jag min bana till just Griimn. men mitt spelnamn är Viktor. Om man bara vore som Gabriel på tv4 Då skulle man kunna återuppföda Griimn och "tvinga" han lägga ut sin hummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 TrackMania screeen från min bana Mitt favorit ställe på banan Why ? Jo eftersom att man har kört i 55 sekunder och ser denna mastodont del av banan som man inte har kört Och då tänker man : Va, är det så mkt kvar första gången man !kör den. Och du hade hög "IQ" sa du?? Då fick vi ditt riktiga namn också... Fast.. Det där Trackmania kanske är ett multiplayer spel.. Du kanske bara spelade mot griimn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Och du hade hög "IQ" sa du?? Då fick vi ditt riktiga namn också... Fast.. Det där Trackmania kanske är ett multiplayer spel.. Du kanske bara spelade mot griimn.. vad spelar det för roll?.. du kan ju inte stava,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Och du hade hög "IQ" sa du?? Då fick vi ditt riktiga namn också... Fast.. Det där Trackmania kanske är ett multiplayer spel.. Du kanske bara spelade mot griimn.. Ja TrackMania är ett multiplayer spel. men jag körde inte online på min bana. Mina banor funkar inte online :'( När har jag sagt att jag hadde hög IQ ? Redigerad 24 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Och du hade hög "IQ" sa du?? Då fick vi ditt riktiga namn också... Fast.. Det där Trackmania kanske är ett multiplayer spel.. Du kanske bara spelade mot griimn.. Vafan menar du?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ja TrackMania är ett multiplayer spel. men jag körde inte online på min bana. Mina banor funkar inte online :'( När har jag sagt att jag hadde hör IQ ? Inte du, men Griimn hade sagt att han hade hög "Iq".. Hur fan tänkte du när du kom på att du skulle hedra Griimn genom att döpa en bana efter honom?! "Huuum... Vad ska jag döpa min bana till nu da? Ahh, den där killen som blev bannad, han verkade ganska trevlig.. Jag kanske ska döpa banan efter honom!" Jag tycker det låter lite abstrakt... Men... Om du kände Griim i verkligheten (vilket du kanske gör) så skulle det kunna vara lite mer begripligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Nej jag känner han inte men han var trevlig och har hjälpt mig här i forumet och på gtamods ett antal gånger och dessutom tycker jag att "Griimn" låter coolt Precis som Griimn va cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 den här tråden nörjar dö..!! thotim kom och hjälp oss!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hehe......nämen jag har nyformaterad dator så jag har inget kul spel att posta screens från ....senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kan bidra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Mina clankompisar är sjuka? nääää? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kan bidra det kuliga är .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts