rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Den som inte har pengar för att betala för det. Går ju att få tag på många andra sätt. NY SIDA! BARA MIN BITCHES! Redigerad 21 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Du luras, va? Ja det gör han. Det där är en av de bilderna som hitils har släppts som en förhandstittsbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hähähä, jag hade tråkigt och skulle se hur många som gick på det. "Reproba" betyder falskhet på latin. Ledsen pojkar, men ni måste vänta tills 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hähähä, jag hade tråkigt och skulle se hur många som gick på det. "Reproba" betyder falskhet på latin. Ledsen pojkar, men ni måste vänta tills 2007. Noooooo, I hate you. I HATE YOU, I HATE YOU, I HATE YOU! Inte riktigt. Men nu bidde jag ledsen :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Naaw http://img107.imageshack.us/img107/2880/bwscreen0002zu9.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Noooooo, I hate you. I HATE YOU, I HATE YOU, I HATE YOU! Inte riktigt. Men nu bidde jag ledsen :'( . Naww, poor little fellow, I feel you. Se det från den ljusa sidan, ju längre du väntar desto gladare blir du när spelet släpps. Och den som väntar på något gott, väntar ju, som vi alla vet, alltid lite för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Pirates! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Ja det gör han. Det där är en av de bilderna som hitils har släppts som en förhandstittsbild. Tänkte väl det. @ Boomer: Gå i strid med en Trade Galleon? Självmord ju! Redigerad 21 oktober, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Pirates! Det är ett jävligt roligt spel... i en, två veckor. Precis likadant hela tiden ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 YAARH! Har 50000 guld nu, känner mig stolt. Inget slår min Black Pearl Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Haha Haha Timing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 YAARH! Har 50000 guld nu, känner mig stolt. Inget slår min Black Pearl Haha Äh, småpengar ju, jag hade nyss 250000. Och förresten, jäkla skitskepp du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Usch och tvi för Sid Meier's Pirates, det ska bara det första Pirates of the carribean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Usch och tvi för Sid Meier's Pirates, det ska bara det första Pirates of the carribean. Jag gillar båda, men du har så rätt, så rätt, första PoC är underbart. Älskar striderna ute till sjöss på det, då piraterna anfaller en med sin lilla jolle som har totalt ungefärt 10 kanoner, imot ens egna battleship som snittar 70 kanoner... Edit: Nu har även jag installerat "Pirates!". Det är så... gulligt och kul. Redigerad 23 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 http://img89.imageshack.us/img89/4130/gordonlu1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 http://img89.imageshack.us/img89/4130/gordonlu1.png Codename Gordon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Codename Gordon? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 *BILD* OMFG vad jag hatar den där bossen, har du nå tips om hur man dödar han snabbt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 OMFG vad jag hatar den där bossen, har du nå tips om hur man dödar han snabbt ? Tyvär inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Äh, småpengar ju, jag hade nyss 250000. Och förresten, jäkla skitskepp du har. Nice... men du får hålla med om att Ship of the Line slår alla skepp nästan för enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts