MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Du börjar bli vuxen. Nej, det är bara så att spelvärlden verkligen är....uttjatad. Nej, känner så jag med. Det känns så... "överflödigt" av B-spel. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Östersund Ofta Östersund är så litet , jag bor där ju FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Ofta Östersund är så litet , jag bor där ju FTW! Östersund FTL! Det är sååå litet där ju! ^^ Menmen... jag tycker ju Stockholm är en ganska liten stad... så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Ofta Östersund är så litet , jag bor där ju FTW! Kanske råkade ta Frösöns flygplats. Kan fösöka ta på östersun strax.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vampire: The Masquerade - Bloodlines Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vampire: The Masquerade - Bloodlines Aw, älska det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vampire: The Masquerade - Bloodlines Aw, älska det. Ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt inte om det spelet, det är lite för buggigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt inte om det spelet, det är lite för buggigt. Jo, det har du rätt i. Men om man ser förbi buggarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Slänger upp några flera bara för jag inte har något att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Jag hade tråkigt, så jag spelade lite Spore. Rasen har jag döpt till Reproba, ni kan själva ta reda på vad det betyder. http://img338.imageshack.us/img338/3245/mwahahns5.png Redigerad 21 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag hade tråkigt, så jag spelade lite Spore. Rasen har jag döpt till Reproba, ni kan själva ta reda på vad det betyder. Jag visste inte att Spore har kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Fräck bild jag tog när jag spelade Just Cause.. http://img108.imageshack.us/img108/8051/kopiaavgrabby2hn6.th.jpg Redigerad 21 oktober, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag hade tråkigt, så jag spelade lite Spore. Hade nästan glömt bort det där, är det roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Lol Vi kör det på vår skola hela tiden på rasterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Fräck bild jag tog när jag spelade Just Cause.. http://img108.imageshack.us/img108/8051/kopiaavgrabby2hn6.th.jpg Jag gillar Just Cause, men min dator är inte så kraftig att den tar det spelet Får köpa nytt grafik kort. Fin bild iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Själv har man en reggar version av Elma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag hade tråkigt, så jag spelade lite Spore. Rasen har jag döpt till Reproba, ni kan själva ta reda på vad det betyder. http://img338.imageshack.us/img338/3245/mwahahns5.png Du luras, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Själv har man en reggar version av Elma Vem fan har inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vem fan har inte det? Den som inte har pengar för att betala för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts