Boomer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Njaaa, bensin vetefan... Diesel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Östersund Mwwahahahah Aja, liten stad, så wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Sug min lilla hästballe http://img522.imageshack.us/img522/1167/styileul4.png Redigerad 17 oktober, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Menar du inte högra? Oj. Jo jag menar högra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Är Flight Simulator X lika krävande/kompliserat som det serut att vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Är Flight Simulator X lika krävande/kompliserat som det serut att vara? Krävande är rätt. Tror i princip ingen dator i nuläget kan köra FSX fullt ut. Men komplicerat vet jag inte. Jag tycker det kan vara svårt att landa med tungviktare men förutom det så är det väl inget speciellt?! Edit: Visst kan man göra det komplicerat men det behöver inte vara så. Ska du köra online på IVAO eller VATSIM så blir det genast mycket mer komplicerat. Redigerad 17 oktober, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Finns det en möjlighet att flyga runt jorden i Flight Simulator X? Häftigt i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Kan man ändra kamera vinkeln på Oblivion så man kan se utifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Kan man ändra kamera vinkeln på Oblivion så man kan se utifrån? Tror man använder scrollhjulet (Om man har något) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Krävande är rätt. Tror i princip ingen dator i nuläget kan köra FSX fullt ut. Men komplicerat vet jag inte. Jag tycker det kan vara svårt att landa med tungviktare men förutom det så är det väl inget speciellt?! Edit: Visst kan man göra det komplicerat men det behöver inte vara så. Ska du köra online på IVAO eller VATSIM så blir det genast mycket mer komplicerat. Shit. Krävs det joystick enligt dig/er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Krävande är rätt. Tror i princip ingen dator i nuläget kan köra FSX fullt ut. Men komplicerat vet jag inte. Jag tycker det kan vara svårt att landa med tungviktare men förutom det så är det väl inget speciellt?! Edit: Visst kan man göra det komplicerat men det behöver inte vara så. Ska du köra online på IVAO eller VATSIM så blir det genast mycket mer komplicerat. Ljug, jag kan lira det på full grafik, har inte speccsen här (Min dator är hos farsan) den funkar det skit bra på, inget lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ljug, jag kan lira det på full grafik, har inte speccsen här (Min dator är hos farsan) den funkar det skit bra på, inget lagg. Ofta du maxar det. Skicka screenshots isåfall, när du är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ofta du maxar det. Skicka screenshots isåfall, när du är där. Sure, no problem. Kan visa på MSN också om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Tror i princip ingen dator i nuläget kan köra FSX fullt ut. Gå in på Alienware's hemsida... klicka på ALX och klicka på Customize--- "maxxa" allt... Den kan nog köra mer än högsta på FSX... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Shit. Krävs det joystick enligt dig/er? Jag tycker man ska ha en joystick, blir tråkigt annars. Ljug, jag kan lira det på full grafik, har inte speccsen här (Min dator är hos farsan) den funkar det skit bra på, inget lagg. Okej, så du tror att du kör "spelet" fullt ut bara för att du har alla inställningar på max? Det är ju ändå hårdvarorna som spelar den största rollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Yeeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Lirade Silent Heroes med Panimala igår. Här är han på toppen av Nya Svinesunds- bron. http://img163.imageshack.us/img163/5883/asilentheroemj3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ja, visst hade vi roligt? :he=| Här ligger jag och trycker med ett pansarskott, när en norsk helikopter flyger in och pangar ihjäl Jacker. Jag skjöt ner den sen. ;G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 :he=| Det var äg som fan. Bra att du pungade honom åt mig. >:F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Tony Montana Redigerad 18 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts