Bubbli Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Åhh nostalgi! Kommer ihåg att man nästan satt och bet på naglarna första gången man körde det, och hörde någon skrek att det var 30 sekunder kvar tills stranden, och när man hör flygplanen vråla ovanför en och kulsprute elden vina. Känsla! Hm, det enda jag kommer ihåg är frustrationen av att dö femtio gånger innan man ens kommit ur vattnet. INte femtio... men några i alla fall. Sedan gick det som smör typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hm, det enda jag kommer ihåg är frustrationen av att dö femtio gånger innan man ens kommit ur vattnet. INte femtio... men några i alla fall. Sedan gick det som smör typ. Så svårt var det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Nått fel på imageshack.. Bilden funkar inte Eldräven får eld i röven Den funkar fint för mig (Opera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Eldräven får eld i röven Den funkar fint för mig (Opera) Sluta vara så jävla stolt över att du har Opera hela tiden. Jag har Firefox och det fungerar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Aa savage heter det, och det är faktist gratis (lagligt) att ladda ner från. http://www.s2games.com/savage/downloads.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Det ska 'hittas' Då vet vi. Tycker det är så jävla fjantigt att hålla på sådär. "Jaah vet hur man tankar spel!1! OmG-1337-pwnzor!1!!! " Nåja, här kommer en bild på lite ensam-drive-in. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Tar tillbaka allt ont jag sagt om Scarface spelet. Var skit kul. Bara att skaffa det där nya grafikkortet så jag kan njuta till fullo sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Tar tillbaka allt ont jag sagt om Scarface spelet. Var skit kul. Bara att skaffa det där nya grafikkortet så jag kan njuta till fullo sen. Hur aktiverar jag subtitles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hur aktiverar jag subtitles? I options. Captions heter det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Eldräven får eld i röven Den funkar fint för mig (Opera) Jag har också Opera, men den funkar ju inte! (Bilden alltså) Opera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Läskigt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Uploada på ett annat ställe då så vi andra kan se den Det är inget speciellt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Läskigt spel Vad är det för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Nåja, här kommer en bild på lite ensam-drive-in. :'( Ser... dystert ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Mer Scarface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Mer Scarface. Tar det lång tid att åka mellan städerna eller? Skulle gärna vilja se ett verklighetstroget freeroam spel där man kör länge innan man kommer fram, så man får ta typ pauser osså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Tar det lång tid att åka mellan städerna eller? Skulle gärna vilja se ett verklighetstroget freeroam spel där man kör länge innan man kommer fram, så man får ta typ pauser osså.. Städerna? Har du inte sätt Scarface? Man är i Miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ja jävlar, DoD_strand_b4 är bra rolig, lust att lira någon gång? adda Lillstenis på steam Har lagt till dig nu En till bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Städerna? Har du inte sätt Scarface? Man är i Miami Jaja, men finns det bara ett ställe? Och nej, jag har inte sett Scarface.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Min kompis skickade den här bilden nyligen på något spel fast jag vet inte vad spelet heter :'( . EDIT: Imageshack är seg Redigerad 15 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts