chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hur fan gick det där till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Om du frågar mig så säger ja .. skillz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Om du frågar mig så säger ja .. skillz Skillz = Wallhack + andra fusk + Photoshop ^ Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hahahah, kolla in radarn, avslöjar ju att du ändrat bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Haha... n00bskillz is teh shite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Asså , Vac secured server + ja förminska bilden.. glömde att man kunde lägga den på en sida sen skriva url... tänkte på de senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Är du på Mars eller? Soluppgång, skithögt upp. Blev helt jävla rött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Om du frågar mig så säger ja .. skillz Han skröt om dettai CS tråden också om jag minns rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Testade nyss FSX, och det var då fan va man måste ställa ner inställningarna för att de ska flyta på, även fast man sitter på en 3,6ghz med 850xt pe. Flög nyss över Sthlm och det var inte hackfritt precis, hade inte ens max inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Testade nyss FSX, och det var då fan va man måste ställa ner inställningarna för att de ska flyta på, även fast man sitter på en 3,6ghz med 850xt pe. Flög nyss över Sthlm och det var inte hackfritt precis, hade inte ens max inställningar Testa och krocka i Turning Torso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Testade nyss FSX, och det var då fan va man måste ställa ner inställningarna för att de ska flyta på, även fast man sitter på en 3,6ghz med 850xt pe. Flög nyss över Sthlm och det var inte hackfritt precis, hade inte ens max inställningar Jag har kört på min. inställningarna på alla nya spel senaste året Jag har en gammal dator... Aja... det ser snyggt ut! Kan nån visa en screen (gärna ingame) på det största planet som finns på FSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ownade lite på CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ownade lite på CS NiP ringde nyss, dom vill ha ditt telefonnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Omaha beach - Day of Defeat source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Omaha beach - Day of Defeat source Aw, får mig på nått sätt att tänka på dom gamla goda tiderna då man körde Medal Of Honor: Allied Assault på just den banan... Var hur kul som helst. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ownade lite på CS Det är andra gången du laddar upp den bilden, och vi blir inte imponerade den här gången heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Aw, får mig på nått sätt att tänka på dom gamla goda tiderna då man körde Medal Of Honor: Allied Assault på just den banan... Var hur kul som helst. ^^ Hade inget att göra, och jag älskar den banan också. Redigerad 14 oktober, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Hade inget att göra, och jag älskar den scenen också. Åhh nostalgi! Kommer ihåg att man nästan satt och bet på naglarna första gången man körde det, och hörde någon skrek att det var 30 sekunder kvar tills stranden, och när man hör flygplanen vråla ovanför en och kulsprute elden vina. Känsla! Redigerad 14 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Åhh nostalgi! Kommer ihåg att man nästan satt och bet på naglarna första gången man körde det, och hörde någon skrek att det var 30 sekunder kvar tills stranden, och när man hör flygplanen vråla ovanför en och kulsprute elden vina. Känsla! Ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Aw, får mig på nått sätt att tänka på dom gamla goda tiderna då man körde Medal Of Honor: Allied Assault på just den banan... Var hur kul som helst. ^^ Awww Brukar lyssna på den tema låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts