ZcruweN Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Kan du hjälpa mig me dota sen ? Behold my friend cause the mighty helper is here MOAHAHAHAHHAAH. Vad behöver du hjälp med? EDIT: FAN vad jag ska få nya sidor då Redigerad 12 oktober, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Behold my friend cause the mighty helper is here MOAHAHAHAHHAAH. Vad behöver du hjälp med? EDIT: FAN vad jag ska få nya sidor då Typ vart man får det, hur man kör, lirar men över battle.net eller va det heter till Wc3, styr man bara en gubbe som ska förstöra Worldtree eller va fan heter det ? Nåt i stil me Lich kings throne right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Okey. :/ Aja, Sci Fi brukar vara roligt. Kanske testar på det i framtiden. Meh, du ska ju testa nu! Min faction som patrullerar Pax Prime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Typ vart man får det, hur man kör, lirar men över battle.net eller va det heter till Wc3, styr man bara en gubbe som ska förstöra Worldtree eller va fan heter det ? Nåt i stil me Lich kings throne right? Här får du tag på det, du kan spela det över Battle net men du behöver inte ha det själv för att kunna spela det över battle.net, själv så spelar jag på Denna server, det är alltså en private server, väldigt många som spelar det där, Lite kort om Dota, Du väljer en Hero, du spelar antingen på Sentinel (alliance) eller Scourge (Horde), om du är sentinel ska du förstöra The Frozen Throne för Scourge, och Scourge ska man förstöra World Tree. Ungefär så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Hur f*n ser polisen ut? Tumvantar. Faktiskt, så har jag inte tänkt på det. Ruggigt fult iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Flight Simulator X. Flyger runt lite i Australien. http://img165.imageshack.us/img165/7044/cjruber4kh7.th.jpg Kom in med lite för hög fart. http://img165.imageshack.us/img165/9326/cjruber11pj8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Flight Simulator X. Flyger runt lite i Australien. http://img165.imageshack.us/img165/7044/cjruber4kh7.th.jpg Kom in med lite för hög fart. http://img165.imageshack.us/img165/9326/cjruber11pj8.th.jpg Snygga bilder, jag kommer med lite i helgen också. Om jag kan slita mig. Föresten, är det inte på tiden att fälla ner spoilers där på sista bilden. Redigerad 12 oktober, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Snygga bilder, jag kommer med lite i helgen också. Om jag kan slita mig. Föresten, är det inte på tiden att fälla ner spoilers där på sista bilden. Detaljer, detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Nån mer än jag som inte kan se bilderna ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Detaljer, detaljer. Absolut! Edit: Har du Delux? Redigerad 12 oktober, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Haha, skaffade FS X för några dagar sedan, fast vill inte spela det förens jag skaffar mitt nya grafikkort, vill njuta till fullo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Absolut! Edit: Har du Delux? Japp. Fast jag har inte köpt det, om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Flight Simulator X. Flyger runt lite i Australien. http://img165.imageshack.us/img165/7044/cjruber4kh7.th.jpg Kom in med lite för hög fart. http://img165.imageshack.us/img165/9326/cjruber11pj8.th.jpg Verkar grymt detaljerat! Ska önska mig en joytstick när jag fyller år, så kan jag också skaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) haha, Botten frågade mig "Vilken färg har dina ögon?" Jag svarade "poobrown" Kolla vad botten säger :lol: Redigerad 12 oktober, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ska snart lägga in bilder på mitt nyinförskaffade Myst till PSP! Det är helt underbart, det är orginalet (för de som nu faktiskt är så gamla så att de har spelat det i sina dagar, duuh) och ytterligare några världar. Verkligen TOTAL känsla i klass med när man satt med gamla powermacen och lirade nätterna långa. Bästa spelet hittills skulle jag nästan säga, den analoga spaken fungerar faktiskt bra i spelet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Jag äger ut Godfather! Hmm... bilderna vägrade komma upp... 8-1 blev det iallafall. Redigerad 13 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Lite Ship Simulator 2006 igen. Gissa vilken stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Lite Ship Simulator 2006 igen. Gissa vilken stad Inte så svårt att giss, dels för att frihetsgudinnan är där, sen står det även på bilden vilken map du spelar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Inte så svårt att giss, dels för att frihetsgudinnan är där, sen står det även på bilden vilken map du spelar . Jofan, skit också, märkte nyss att de stog i hörnet. Nu blev de ju lite för lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Lite Ship Simulator 2006 igen. Gissa vilken stad Munkfors.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts