Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Behold my friend cause the mighty helper is here MOAHAHAHAHHAAH.

Vad behöver du hjälp med? :)

EDIT: FAN vad jag ska få nya sidor då :ermm:

Typ vart man får det, hur man kör, lirar men över battle.net eller va det heter till Wc3, styr man bara en gubbe som ska förstöra Worldtree eller va fan heter det :huh:? Nåt i stil me Lich kings throne right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ vart man får det, hur man kör, lirar men över battle.net eller va det heter till Wc3, styr man bara en gubbe som ska förstöra Worldtree eller va fan heter det :ermm:? Nåt i stil me Lich kings throne right?

Här får du tag på det, du kan spela det över Battle net men du behöver inte ha det själv för att kunna spela det över battle.net, själv så spelar jag på Denna server, det är alltså en private server, väldigt många som spelar det där, Lite kort om Dota, Du väljer en Hero, du spelar antingen på Sentinel (alliance) eller Scourge (Horde), om du är sentinel ska du förstöra The Frozen Throne för Scourge, och Scourge ska man förstöra World Tree.

Ungefär så :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flight Simulator X.

Flyger runt lite i Australien. :ermm:

cjruber8nq1th_781230_1.jpg cjruber10mw1th_781230_2.jpg

Kom in med lite för hög fart. :ermm:

cjruber14ya9th_781230_4.jpg

Snygga bilder, jag kommer med lite i helgen också. :)

Om jag kan slita mig.

Föresten, är det inte på tiden att fälla ner spoilers där på sista bilden. :huh:

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska snart lägga in bilder på mitt nyinförskaffade Myst till PSP!

Det är helt underbart, det är orginalet (för de som nu faktiskt är så gamla så att de har spelat det i sina dagar, duuh) och ytterligare några världar.

Verkligen TOTAL känsla i klass med när man satt med gamla powermacen och lirade nätterna långa.

Bästa spelet hittills skulle jag nästan säga, den analoga spaken fungerar faktiskt bra i spelet också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor