ZcruweN Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Dota ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Dota ftw Kan du hjälpa mig me dota sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Kan du hjälpa mig me dota sen ? Vad behöver du hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Vi körde lite dueller with Andromeda City. Var grymt kul. Körde 2 dueller mot olika personer och vann en av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vi körde lite dueller with Andromeda City. Var grymt kul. Körde 2 dueller mot olika personer och vann en av dem Man måste väl betala för det där nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vi körde lite dueller with Andromeda City. Var grymt kul. Körde 2 dueller mot olika personer och vann en av dem Hmm jag har en liten känsla att du lirar "crackat" eller sånt, pm:a mig om så är fallet och säg hur jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Man måste väl betala för det där nu? @ Jojje: Japp man måste betala nu men det är klart värt de tycker jag. Även om betan var bättre är de grymt kul! Hmm jag har en liten känsla att du lirar "crackat" eller sånt, pm:a mig om så är fallet och säg hur jag ska göra @ Gizmo91: Nop, jag kör inte crackat kör på liveservers! Redigerad 12 oktober, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag tycker faktiskt Scarface är riktigt kul. Hur f*n ser polisen ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vi körde lite dueller with Andromeda City. Var grymt kul. Körde 2 dueller mot olika personer och vann en av dem Ser kul ut. men... vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ser kul ut. men... vilket spel? Face of Mankind Klicka på nmanet för att komma till hemsidan! Skulle vara kul om fler kunde betala och börja köra liret! jag vill ha gtasajtare på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Face of Mankind Klicka på nmanet för att komma till hemsidan! Skulle vara kul om fler kunde betala och börja köra liret! jag vill ha gtasajtare på de Åh, tack. Verkar nästan lite Star Wars aktigt...? Men det är ju bara positivt isf. Redigerad 12 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Åh, tack. Verkar nästan lite Star Wars aktigt...? Men det är ju bara positivt isf. Håller på att tanka nu. Bara 12 minuter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Håller på att tanka nu. Bara 12 minuter kvar Det har månadaskost om du inte visste de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Det har månadaskost om du inte visste de Doh, hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) 9£ (12$) i månaden, och det är de värt. Vi behöver verkligen mer spelare och i MS2 patchen kommer det grymma features. Skulle iaf kul om du joinade. Jag hoppas iaf att du joinar Just det, det är ganska mycket RP i spelet också. Om du inte gillar RP ska du inte köra riktigt. Fast det finns ju missions man kan göra och i MS2 kommer missions äga sönder Ailens och Colny taker over ^^ Redigerad 12 oktober, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 9£ (12$) i månaden, och det är de värt. Vi behöver verkligen mer spelare och i MS2 patchen kommer det grymma features. Skulle iaf kul om du joinade. Jag hoppas iaf att du joinar Just det, det är ganska mycket RP i spelet också. Om du inte gillar RP ska du inte köra riktigt. Fast det finns ju missions man kan göra och i MS2 kommer missions äga sönder Ailens och Colny taker over ^^ Ok. Låter kul, blir nog efter grafikkortet dock ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 9£ (12$) i månaden, och det är de värt. Vi behöver verkligen mer spelare och i MS2 patchen kommer det grymma features. Skulle iaf kul om du joinade. Jag hoppas iaf att du joinar Just det, det är ganska mycket RP i spelet också. Om du inte gillar RP ska du inte köra riktigt. Fast det finns ju missions man kan göra och i MS2 kommer missions äga sönder Ailens och Colny taker over ^^ ...är det som star wars nästan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 ...är det som star wars nästan? Det tror jag inte. Ser inte ut som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 ...är det som star wars nästan? Njaaae. Lite sci-fi stuk på det, men inte Star Wars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Njaaae. Lite sci-fi stuk på det, men inte Star Wars.. Okey. :/ Aja, Sci Fi brukar vara roligt. Kanske testar på det i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts