Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag tycker faktiskt Scarface är riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 i R pwn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 i R pwn Nej, men fan.. sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Nej, men fan.. sluta. Haha, så farligt är det inte , Imo så finner jag det mycket roligare än WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jacker och jag är norrbaggar. Jacker ger mig medicinpåsen. http://img215.imageshack.us/img215/6025/silentlivin15bc6.th.jpg Jacker skjuter med bandvagn. Jacker blir ägd av annan bandvagn. Jacker och jag flyger helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Jacker och jag är norrbaggar. Jacker ger mig medicinpåsen. Jacker skjuter med bandvagn. Jacker blir ägd av annan bandvagn. Haha ! "jacker skjuter med en bandvagn, jacker blir ägd av en bandvagn" vilket spel ? Redigerad 11 oktober, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Haha ! "jacker skjuter med en bandvagn, jacker blir ägd av en bandvagn" vilket spel ? Battlefield 1942: Silent Heroes -modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Här är lite bilder på GTA SA som jag spelade nyss Ferarri Enzo Redigerad 11 oktober, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Akilles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Akilles. Nice spel, är det RPG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Jacker och jag är norrbaggar. Jacker ger mig medicinpåsen. http://img215.imageshack.us/img215/6025/silentlivin15bc6.th.jpg Jacker skjuter med bandvagn. Jacker blir ägd av annan bandvagn. Jacker och jag flyger helikopter. Panimala... http://img166.imageshack.us/img166/6946/panimalaposersw1.th.jpg Satt på försvar. Granattillsatsen är väldigt effektiv mot många fi i grupp. http://img163.imageshack.us/img163/9584/doublefragsb5.th.jpg We got a HKP down!! http://img174.imageshack.us/img174/1389/wowlm3.th.jpg Lite Apocalypse- känsla när två helikoptrar kommer inflygande från vattnet... Wow! http://img149.imageshack.us/img149/8788/apocalypsenowue9.th.jpg Redigerad 11 oktober, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Bra bilder! Vi hade allt roligt igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Yes, det hade vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Hmm, går det köra online med SH om man har ett busk-BF1942? Kanske skulle skaffa inför DH Redigerad 11 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hmm, går det köra online med SH om man har ett busk-BF1942? Kanske skulle skaffa inför DH Svårt att testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hmm, går det köra online med SH om man har ett busk-BF1942? Kanske skulle skaffa inför DH Det finns väl en No Piracy regel på DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Det finns väl en No Piracy regel på DH? Om det finns DH-hubbar på DC så tror jag nog man kommer undan med ett p-kopierat spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Nice spel, är det RPG? Spelet heter "Rise & Fall: Civilsations at war." Det är RTS, fast man kan som med just den här hjälten Akilles, och alla andra hjältar, även köra i 3:e person och slåss själv. Riktigt grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Spelet heter "Rise & Fall: Civilsations at war." Det är RTS, fast man kan som med just den här hjälten Akilles, och alla andra hjältar, även köra i 3:e person och slåss själv. Riktigt grymt. Det har jag läst om , men har du hela eller demo? Den där "hero grejen" går väl på tid, man kan bara vara hero ett x antal sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Det har jag läst om , men har du hela eller demo? Den där "hero grejen" går väl på tid, man kan bara vara hero ett x antal sec Jag har hela. Ja, man har viss "Mana" som minskar för varenda gubbe man dödar med sin hjälte. Jag har inte hunnit spela så mycket, men jag tror att man ökar sin mana genom att döda andra trupper och sånt. Men när ens Hero är i hög lvl, då kan man vara honom/henne mycket längre. Redigerad 11 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts