Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Klanspelare kan bara inte ge sig ut på en vanlig publicserver vilket spel det än gäller.

Då blir det bara sådär, noobs som whinar skiten ur sig för att de blir ägda, aja.

Haha jo stämmer, men det är lika kul varje gång man blir anklagad för fusk när man inte ens har en tanke på att göra det :D.

@Boomer: Ingen fara, har själv varit på det humöret så jag vet hur det är :(

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jo stämmer, men det är lika kul varje gång man blir anklagad för fusk när man inte ens har en tanke på att göra det :(.

@Boomer: Ingen fara, har själv varit på det humöret så jag vet hur det är ;)

Det är jobbigt när man blir kickad för ett fusk som man inte begått..

Exempel. Spelade Sa-Mp och någon sa att jag hade "speed-cheat" när det var bara Nitro x10 sen vart jag kickad. Men Joinade sen igen och berättade allt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exempel. Spelade Sa-Mp och någon sa att jag hade "speed-cheat" när det var bara Nitro x10 sen vart jag kickad. Men Joinade sen igen och berättade allt! :D

Min clans server sponsring på CS vart indragen för snubben som sponsrade oss trodde att jag fuskade, hatar sånna sketgubbar :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jo men som tur var så slapp jag det haha ;).

Men COD2 använder sig av PunkBuster som kickar själv om den känner av fusk, tyvär ligger vissa före PB och kan därför fuska, fråga mig inte hur haha.

Aja vi kanske börjar komma lite OT? :(.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor