Pixiegnom Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Spelade lite Warcraft 3 gladiator me mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fin bild Jag gissar på Hitman, men jag kan ha helt fel..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fin bild The devil! Kolla ovanför huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Rome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag gissar på Hitman, men jag kan ha helt fel..eller? Japp, det är det. Geten: Han har en mask på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 http://img178.imageshack.us/img178/5904/loleggsug9.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Mer screens på den tack. Kan man köra stora färjor eller? På den? inte fler på samma båt hoppas jag. Finns större båtar som Titanic, samt containerfartyg. Märkte nyss också att man kan gå ut på däck på Titanic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fin bild Stämningsfullt. @Pixiegnom: Vad heter banan? Länk till download? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Titanic is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 På den? inte fler på samma båt hoppas jag. Finns större båtar som Titanic, samt containerfartyg. Märkte nyss också att man kan gå ut på däck på Titanic Vad heter spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Vad heter spelet? Ship simulator 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ship simulator 2006. Ser ju riktigt grymt ut, så det man gör är alltså att man kör runt på haven med olika fartyg, typ som flightsimulator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Se upp för isblock bara, så går det nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ser ju riktigt grymt ut, så det man gör är alltså att man kör runt på haven med olika fartyg, typ som flightsimulator? Nä, man gör bara missions på Ship Simulator, som att gå i hamnen med en båt, typ. Rätt tråkigt, men snyggt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Nä, man gör bara missions på Ship Simulator, som att gå i hamnen med en båt, typ. Rätt tråkigt, men snyggt är det. Inga pirater ? Val anfall eller fiskmås attacker ? :'( Redigerad 4 oktober, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ser ju riktigt grymt ut, så det man gör är alltså att man kör runt på haven med olika fartyg, typ som flightsimulator? De områden som finns man kan åka runt i är Rotterdam, Hamburg och Phi Phi-öarna i Thailand, och nu i senaste uppdateringen man kan tanka finns även New York. Man gör uppdrag som Panimala sa, som räddningsuppgrag, speedboat-race, bogseringsuppdrag mm. Det går även att göra egna uppdrag. Eller så sätter man helt enkelt bara ut en båt och kör omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Lite screens, det är ju det man skall posta här:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Har fått Hitman Blood Money idag. Dock väldigt låg fps. Vill ha nytt grafikkort ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Har fått Hitman Blood Money idag. Dock väldigt låg fps. Vill ha nytt grafikkort ( ) Har inte du typ ett nytt grafikkort liggande nånstans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts