Jacker Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Spara den i paints som jpg. Nej, det blir skitfult om man sparar i Paint. Ta Photoshop om du har det, eller så använder du Fraps eller Grabby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nej, det blir skitfult om man sparar i Paint. Ta Photoshop om du har det, eller så använder du Fraps eller Grabby. Mja, men om han inte har dom ^^ Annars så brukar jag spara i photoshop på 9 i kvalite. Brukar gå fint då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Oh, slå mig, men jag hade faktiskt inte en aning. ...trodde det var något jakt spel. Haha.. Far Cry äger, Do.c jag sitter just nu fast.. AJA!!!! FC 4 ever with FC: Instincts AND FC:Instincts Predator!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kult scen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kult scen. Oh, har inte du tankat film patcherna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Oh, har inte du tankat film patcherna? Nej. Jag trycker ändå alltid bort filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nej. Jag trycker ändå alltid bort filmerna. I ett RPG spel? Smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 I ett RPG spel? Smart... Han har ju redan klart spelat 45 ggr eller hur många är det? så han kan nog allt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Han har ju redan klart spelat 45 ggr eller hur många är det? så han kan nog allt ändå Haha, säkert ännu fler också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 I ett RPG spel? Smart... Som Ante_freeman och Boomer påpekade så har jag troligtvis sett alla filmer på det där spelet... ja, mer än 1 gång kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 "Barben" spöar mig på FIFA07 :'( http://img59.imageshack.us/img59/690/22hn0.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 "Barben" spöar mig på FIFA07 :'( Åhnej, 2-2 efter full tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vi sitter här i venten och spelar lite DoTa Europe PVPgn is the shit Gick skit denna gång, fick skit dålig Hero, brukar gå bättre för mig. Det är jag som är ZcruwYou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Känner mig lite som Cyprez. Hitman style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tweak blir lite ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Tweak blir lite ägd. Yeah! Krossa Elfsborg krossa Elfsborg!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Fyfan! FIFA ser ju skitfult ut ju! Haha...Rabarben fo shizzle! HIF POWAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fyfan! FIFA ser ju skitfult ut ju! Haha...Rabarben fo shizzle! HIF POWAH! Orka bry sig om hur ett spel ser ut.. Jag menar, titta på grim fandango, bästa spelet någonsin enligt mig, ändå inte skitbra grafik.. Men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Orka bry sig om hur ett spel ser ut.. Jag menar, titta på grim fandango, bästa spelet någonsin enligt mig, ändå inte skitbra grafik.. Men ändå.. Men Grim Fandango har ju ett antal år på nacken också, så det är ganska så logiskt. FIFA, däremot, utkommer med nya versioner varenda år, och nyaste versionen är knappt märkbart snyggare än till exempel FIFA 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Men Grim Fandango har ju ett antal år på nacken också, så det är ganska så logiskt. FIFA, däremot, utkommer med nya versioner varenda år, och nyaste versionen är knappt märkbart snyggare än till exempel FIFA 2003. Tänk på att Rabarben kanske inte har det modernaste grafikkortet heller. Får spelet snart, kan testa hur det se ut på min dator då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts