Eudoros Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Germans 12 o'clock Vilket spel? CoH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Ser ut som en mod till Operation Flashpoint. Min karaktär i Oblivion. Han är dock några levlar högre nu. http://img55.imageshack.us/img55/4148/testby1.th.jpg Redigerad 26 september, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Ser ut som en mod till Operation Flashpoint. Korrekt. Daamn vad jag älskar spel som går att modda Redigerad 26 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Korrekt. Åh, ser grymt ut. Suck, kommer ihåg förr, när man kunde sitta timtals med Operation Flashpoint och göra egna banor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Åh, ser grymt ut. Suck, kommer ihåg förr, när man kunde sitta timtals med Operation Flashpoint och göra egna banor... Missions? Editar med någon bild sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Missions? Editar med någon bild sen.. Ja, precis. Skyller på att jag har feber. Eller ja... nästan feber iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Ja, precis. Skyller på att jag har feber. Eller ja... nästan feber iallafall. Haha, jag älskar att göra uppdrag, speciellt till moddar Och nu när man har alla Commands så är det ännu roligare Går också att göra egna banor som du sa, men det kräver lite 1337 kraft och jag har inte orkat lära mig. Här är ett exempel på uppdrag jag har gjort. Till LIB 1941-1945 modden då Aja, det går ut på att man ska gå fram till en sergeant eller vad jag skrev att han var så ska man snipra alla maskingevär och kanoner. Sen ska man kalla på förstärkning och ta över området Edit: Det är inte helt färdigt så det fattas en hel del. Haha, notera rutan uppe i hörnet Redigerad 26 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Ser ut som en mod till Operation Flashpoint. Min karaktär i Oblivion. Han är dock några levlar högre nu. Vill också spela Oblivion på PC... :'( Får la hoppas det går bättre med mitt nya grafikkort jag ska köpa någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Har börjat spela Just Cause. När jag äntligen hade flygit över hela banan kom jag till denna ö. Ser väldigt klassisk ut på nått sett, med sitt spetsiga berg. Redigerad 26 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Vill också spela Oblivion på PC... :'( Får la hoppas det går bättre med mitt nya grafikkort jag ska köpa någon gång. Av med shadows och kör utan AA och HDR/bloom. och 800X600 som upplösning. Hur går det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Av med shadows och kör utan AA och HDR/bloom. och 800X600 som upplösning. Hur går det då? Dont you remeber, det är Boomer som hellre kör snyggt och laggigt än fult och och bra flyt i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Dont you remeber, det är Boomer som hellre kör snyggt och laggigt än fult och och bra flyt i spel. Usch och tvi för lagg, det är spelvärdens djävul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Usch och tvi för lagg, det är spelvärdens djävul. Amen. ------------ Ack, detta vackra Oblivion. Stjärnhimmeln är ju... fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ser ut som en mod till Operation Flashpoint. Min karaktär i Oblivion. Han är dock några levlar högre nu. http://img55.imageshack.us/img55/4148/testby1.th.jpg HAHAHA! En sådant ansikte! Han ser ut som en riktig mansgris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ser ut som en mod till Operation Flashpoint. Min karaktär i Oblivion. Han är dock några levlar högre nu. http://img55.imageshack.us/img55/4148/testby1.th.jpg Liknar Peter Forsberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ser ut som en mod till Operation Flashpoint. Min karaktär i Oblivion. Han är dock några levlar högre nu. http://img55.imageshack.us/img55/4148/testby1.th.jpg 1 lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Dont you remeber, det är Boomer som hellre kör snyggt och laggigt än fult och och bra flyt i spel. Men är det inte lite överdrivet när FPSna är långt under 25? Allt över 25 accepterar jag, går det under sänker jag grafiken. Min Nord i Oblivion (helt utan fusk ändast moddar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Allt över 25 accepterar jag, går det under sänker jag grafiken. Min Nord i Oblivion (helt utan fusk ändast moddar) Lika så jag, kör hellre med sämre grafik och att det flyter bra. Btw, grymt svärd. Har aldrig sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Av med shadows och kör utan AA och HDR/bloom. och 800X600 som upplösning. Hur går det då? Kör med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Lika så jag, kör hellre med sämre grafik och att det flyter bra. Btw, grymt svärd. Har aldrig sett det. Min Nord i Oblivion (helt utan fusk ändast moddar) Men plånboken skadades en hel del. Tror det kostade 1000 eller nåt @Boomer: Okay =/ Redigerad 27 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts