Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Några screens från NHL07

post-11227-1158776106_thumb.jpg

post-11227-1158776112_thumb.jpg

post-11227-1158776117_thumb.jpg

Ser att du lirar Dynasty, jag gör det samma fast jag fattar inte hur man kan uppgradera, du vet tex målvakts tränare, huvudtränare osv. Man ska få Trusing points men jag har nästan kört en hel säsong i NHL nu utan ett enda och jag har typ vunnit 98% av matcherna, jag har också bytt till mig spelare som är bättre mm. Tycker jag borde fått ganska många trusting points :)

Vet du hur man får trusting points? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser att du lirar Dynasty, jag gör det samma fast jag fattar inte hur man kan uppgradera, du vet tex målvakts tränare, huvudtränare osv. Man ska få Trusing points men jag har nästan kört en hel säsong i NHL nu utan ett enda och jag har typ vunnit 98% av matcherna, jag har också bytt till mig spelare som är bättre mm. Tycker jag borde fått ganska många trusting points :)

Vet du hur man får trusting points? ;)

Är också på första säsongen så jag vet inte, men tror att man får det efter säsongens slut. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Achtung die kurve. Det är det ENDA spelet som alla köttar i skolan, hela tiden, överallt. Det bästa spelet som någonsin har gjorts i underhållningssyfte, jag menar, Acthung die kurve med 6 personer som trängs vid ett tangentbord, kan det bli bättre?

Achtung!

Haha, det är sjukt kul. Körde vi på APU veckorna i skolan. Vissa tagnetbord och möss mådde inte speciellt bra efter. Alltid lika kul att se sina polare dampa. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aahh.. Minns när man lirade Liero i skolan i sjuan.icon12_714337_0.gif

Det var innan motala kommun snålade till allt och bara gav våran skola + tvåa skolor till 2 mbit att dela på! Efter det så gick det knappt ens att goggla på skolans datorer. Nåväl.

Jag har för mig att Liero inte behöver installeras? Det måste ha varit så iallafall, med tanke på att vi kunde spela det. Är det någon som kan ge mig en direktlänk till vart jag kan ladda ner det? :) (Försökte själv igår, men fick ner nåt annat spel istället.. ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor