lulle Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Några screens från NHL07 Ser att du lirar Dynasty, jag gör det samma fast jag fattar inte hur man kan uppgradera, du vet tex målvakts tränare, huvudtränare osv. Man ska få Trusing points men jag har nästan kört en hel säsong i NHL nu utan ett enda och jag har typ vunnit 98% av matcherna, jag har också bytt till mig spelare som är bättre mm. Tycker jag borde fått ganska många trusting points Vet du hur man får trusting points? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ser att du lirar Dynasty, jag gör det samma fast jag fattar inte hur man kan uppgradera, du vet tex målvakts tränare, huvudtränare osv. Man ska få Trusing points men jag har nästan kört en hel säsong i NHL nu utan ett enda och jag har typ vunnit 98% av matcherna, jag har också bytt till mig spelare som är bättre mm. Tycker jag borde fått ganska många trusting points Vet du hur man får trusting points? Är också på första säsongen så jag vet inte, men tror att man får det efter säsongens slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag haxxade lite så jag fick oändlig MP. Sen klonade jag mig. http://img86.imageshack.us/img86/8338/klonarmeyz5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag haxxade lite så jag fick oändlig MP. Sen klonade jag mig. Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag haxxade lite så jag fick oändlig MP. Sen klonade jag mig. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 MIN Snygga bil jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Spel? Little Fighter 2 - spelas frekvent som LAN- spel i skolan. Mysigt fightspel. Info och nerladdning här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Achtung die kurve. Det är det ENDA spelet som alla köttar i skolan, hela tiden, överallt. Det bästa spelet som någonsin har gjorts i underhållningssyfte, jag menar, Acthung die kurve med 6 personer som trängs vid ett tangentbord, kan det bli bättre? Achtung! Redigerad 21 september, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Achtung die kurve. Det är det ENDA spelet som alla köttar i skolan, hela tiden, överallt. Det bästa spelet som någonsin har gjorts i underhållningssyfte, jag menar, Acthung die kurve med 6 personer som trängs vid ett tangentbord, kan det bli bättre? Achtung! Haha, det är sjukt kul. Körde vi på APU veckorna i skolan. Vissa tagnetbord och möss mådde inte speciellt bra efter. Alltid lika kul att se sina polare dampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Achtung die kurve. Det är det ENDA spelet som alla köttar i skolan, hela tiden, överallt. Det bästa spelet som någonsin har gjorts i underhållningssyfte, jag menar, Acthung die kurve med 6 personer som trängs vid ett tangentbord, kan det bli bättre? Achtung! Japp, den kommer först, sen LF2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Achtung die kurve. Det är det ENDA spelet som alla köttar i skolan, hela tiden, överallt. Det bästa spelet som någonsin har gjorts i underhållningssyfte, jag menar, Acthung die kurve med 6 personer som trängs vid ett tangentbord, kan det bli bättre? Achtung! Liero x FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Liero x FTW Spelas som fan på vår skola. Själv tycker jag det är sådär... fast det är skitkul att se på när kompisarna får ryck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Spelas som fan på vår skola. Själv tycker jag det är sådär... fast det är skitkul att se på när kompisarna får ryck! Säger det samma, skit kul o "smeka" (inte på det sexuella* sett:et din "snuskhummer") sina kompisar med det kraftigaste vapnet så skol datorerna börjar lagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Aahh.. Minns när man lirade Liero i skolan i sjuan. Det var innan motala kommun snålade till allt och bara gav våran skola + tvåa skolor till 2 mbit att dela på! Efter det så gick det knappt ens att goggla på skolans datorer. Nåväl. Jag har för mig att Liero inte behöver installeras? Det måste ha varit så iallafall, med tanke på att vi kunde spela det. Är det någon som kan ge mig en direktlänk till vart jag kan ladda ner det? (Försökte själv igår, men fick ner nåt annat spel istället.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) GISSA SPEL Redigerad 21 september, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 GISSA SPEL Gta 1 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Rätt Varsegod ta en kaka... En till bild Redigerad 21 september, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Varsegod ta en kaka... Knockar JSHC och tar kakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts