Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Offline.

Det är nog ett av de bästa RPG spelen som någonsin gjorts! :D

OMG! Kallar du Oblivion för att de bästa RPG'n som gjorts? HAHA!

Oblivion är ett förbarnsligat Morrowind täckt med vacker grafik.

Har du ens spelat Planescape: Torment, DÄR har vi det bästa RPG som gjorts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG! Kallar du Oblivion för att de bästa RPG'n som gjorts? HAHA!

Oblivion är ett förbarnsligat Morrowind täckt med vacker grafik.

Har du ens spelat Planescape: Torment, DÄR har vi det bästa RPG som gjorts.

Både Oblivion och Planescape: Torment är i "pacman" klass om man jämför med KotOR 1, det om något är det bästa rollspelet någonsin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både Oblivion och Planescape: Torment är i "pacman" klass om man jämför med KotOR 1, det om något är det bästa rollspelet någonsin!

Du skojar va?

Kallar du Planescape: Torment för "pacman-stil?" Spela spelet först innan du vräker ur dig något så befängt.

Sen vidare så kan du läsa alla recensioner om det, ALLA ger det toppbetyg. Blandannat GameSpot gav det utmärkelsen "One of the greatest games ever made" tillexempel. http://www.gamespot.com/features/6135401/index.html Och GameSpot är ingen liten skara.

Kotor1 bleknar i jämförelse, kan ett spel bli mer linjärt än vad kotor1 är? Storyn är lol.

Storyn i PT anses av MÅNGA att vara den bästa storyn som någonsin skapat för ett spel, alla genrer.

Redigerad av sobe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skojar va?

Kallar du Planescape: Torment för "pacman-stil?" Spela spelet först innan du vräker ur dig något så befängt.

Sen vidare så kan du läsa alla recensioner om det, ALLA ger det toppbetyg. Blandannat GameSpot gav det utmärkelsen "One of the greatest games ever made" tillexempel.

Kotor1 bleknar i jämförelse, kan ett spel bli mer linjärt än vad kotor1 är? Storyn är lol.

Storyn i PT anses av MÅNGA att vara den bästa storyn som någonsin skapat för ett spel, alla genrer.

Och vad tror du inte det har skrivits om KotOR? Där ger bokstavligt ALLA det toppbetyg. Några som exempel; "Best RPG to hit the pc", "Game of the year", aja, orkar inte rabbla upp alla. Läs och begrunda själv; http://www.lucasarts.com/products/swkotor/awards.html Och Planescape Torment släpptes INNAN KotOR, så jag satsar på att Gamespot har hunnit ända sig sedan dess. Storyn är LOL? Haha, roligt att höra någon klaga på en av,enligt många, bästa storyn på ett spel någonsin.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Planescape Torment släpptes INNAN KotOR, så jag satsar på att Gamespot har hunnit ända sig sedan dess.

Den skrevs 10/10/05, så att du vet.

Förresten, hur gammal är du? 14?

Och hur som helst så skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera RPG.

Redigerad av sobe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den skrevs 10/10/05, så att du vet.

Förresten, hur gammal är du? 14?

Oj oj oj, När det debatteras lite så ska det ju självklart dras in åldern... :D Nej, Jag är inte "14".

Jag skippar det här Off-topic snacket nu, har du nått mer lika "bra" som det förra att lägga till, skapa en tråd.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte ha en så skruvad åsikt som att tycka att Planescape suger.

MEN DÖÖÖÖ.

Jag har SoF2, gillar jag det? Ja, gör andra det? NEJ.

Inte fan sitter jag och spammar sönder en tråd för att folk tycker emot mig PGA ett ynka skit spel, aight?.

Själv skiter jag i vad fan Planetscape är, T NU PLZ

SMAKEN ÄR SOM BAKEN, KAPISCH

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mogna invånare på detta forum :lol:

Shit, jag fattar allvarligt talat inte vad du gör här.

Sen dag 1 har du varit oseriös, spelat cool och trackat på alla andra.

Kan du inte bara dra, snälla. Gör alla en tjänst och stick.

Ja, du är ju så cool, du har ju alltid rätt i allt du säger, och oj, du är ju 100 gånger mognare än alla andra här inne.

Jävla tönt rent ut sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor