Eudoros Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Finns det Mp på nåt Kotor ´? Inte på PC vad jag vet. Men hört rykten om att det ska gå att köra typ "Duel" mot andra på x-box via x-box live. Fast jag har inte en blekaste aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Inte på PC vad jag vet. Men hört rykten om att det ska gå att köra typ "Duel" mot andra på x-box via x-box live. Fast jag har inte en blekaste aning. Nej det går inte kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Inte på PC vad jag vet. Men hört rykten om att det ska gå att köra typ "Duel" mot andra på x-box via x-box live. Fast jag har inte en blekaste aning. Okej Nej det går inte kan jag säga. Synd det, hade kanske köpt det om det gått o lira MP Redigerad 27 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Oj, fyfan vad jag längtar till det här spelet: Armed Assault, Q4 2006. Här är en bra ingame trailer http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=14921 Hoppas ni blir lika kåta som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Oj, fyfan vad jag längtar till det här spelet: Armed Assault, Q4 2006. Här är en bra ingame trailer http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=14921 Hoppas ni blir lika kåta som mig. O...K... Ante_freeman: Det skulel inte passa med muliplayer i KOTOR, de passar bäst som singleplayerspel. Vill du spela Star Wars online finns ju alltid Star Wars Galaxies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Piss on dad Edit: krångel krångel Redigerad 27 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Piss on dad Old´d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Old´d. Nytt för mig serru En gåva från gudarna Redigerad 27 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Okej Synd det, hade kanske köpt det om det gått o lira MP Det räcker med singleplayern ändå, för den är helt underbar , så köp det ändå! Så... vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Svårighetsgrad Amazing Låt Bang Bang Mystery Man Spel Gissa det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Guitar Hero maybe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 FretsOnFire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Frenzy On Fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Frenzy On Fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Va snäll mot Frenzy Redigerad 27 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Mer Prey. Fullständigt älskar det tack vare att gravitationen kan ändras. Skolbuss. Vad som hände de följande minuterna var rätt så scary :'( http://img56.imageshack.us/img56/5118/shot00003rl1.jpg http://img226.imageshack.us/img226/497/shot00005xw4.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Ey, spoila inte! Jag har inte spelat det än. Införskaffar det nu, if you catch my drift. Edit: Äh, användaren logagde ut från DC! Screw that, jag köper det nästa månad när jag får lön istället. Redigerad 27 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Haha Om det är något sexuellt med den bilden skulle det nog vara att han våldtagit tjejen till döds. Tycker hon ser alldeles för slapp ut för att suga av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Om det är något sexuellt med den bilden skulle det nog vara att han våldtagit tjejen till döds. Tycker hon ser alldeles för slapp ut för att suga av honom. Hörrdu, det där var lågt! Dåliga avsugningar är inge att skämta om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ännu en från Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts