Eudoros Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 haha ok, började undra lite där ett tag Haha mm förstår det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Märkte du inte ens att de två första posterna redan fanns där ? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Märkte du inte ens att de två första posterna redan fanns där ? . Nepp, det konstiga var att jag inte såg dom på min dator. Kan fortfarande inte se dom... Därför jag inte visste vad han menade när han skrev det först. Edit: Kunde se dom nu. Redigerad 24 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Vilket spel och va fan ska det förreställa? Insane, det är en bil som är lite krockad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Okej synd Själv laddar jag ner endå 54% Väldigt bered på en besvikelse... Okej, var det kul, gick det o spela? Insane, det är en bil som är lite krockad Haha lite krockad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Var ute på en vandring för att ta några fina bilder, tog bla. denna. (Mitt grafikkort är inte det bästa jag vet) http://img377.imageshack.us/img377/9290/gw002en6.th.png Guild Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Var ute på en vandring för att ta några fina bilder, tog bla. denna. (Mitt grafikkort är inte det bästa jag vet) http://img377.imageshack.us/img377/9290/gw002en6.th.png Guild Wars. Nice, är inte det som WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Nice, är inte det som WoW? Det är ett MMO. Annars är det inte mycket som är likare än något annat MMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Nice, är inte det som WoW? Stell har redan svarat, tur för mig som aldrig lirat eller ens testat WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Var ute på en vandring för att ta några fina bilder, tog bla. denna. (Mitt grafikkort är inte det bästa jag vet) http://img377.imageshack.us/img377/9290/gw002en6.th.png Guild Wars. Åh! Älskar GW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag lyckades få in en ganska snygg bild förutom texten då http://img377.imageshack.us/img377/11/justcauseqb4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag lyckades få in en ganska snygg bild förutom texten då http://img377.imageshack.us/img377/11/justcauseqb4.jpg Snyggt! Men du kan klona bort texten i Photoshop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Snyggt! Men du kan klona bort texten i Photoshop! jag är jätte dålig på photoshop jag kan bara använda filter och typ pixelstaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag lyckades få in en ganska snygg bild förutom texten då **** lol! Nyss när jag spelade och hade klarat alla marks eller vad det hette och fick radio medelandet så kommer det där då :'( Mission failed the sun has set. Aja får leta upp någon som kan ta bort den där blocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) http://img470.imageshack.us/img470/5167/justcauseqb4ib2.th.jpg Sådär. Blev kanske inte jättebra men men. Redigerad 24 augusti, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 lol! Nyss när jag spelade och hade klarat alla marks eller vad det hette och fick radio medelandet så kommer det där då :'( Mission failed the sun has set. Aja får leta upp någon som kan ta bort den där blocken Man kan klara demot också, utan att få "Mission Failed". Man får "To be continued" istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Man kan klara demot också, utan att få "Mission Failed". Man får "To be continued" istället... Men jag funderar på en fix som tar bort "sunset blocken" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Men jag funderar på en fix som tar bort "sunset blocken" Kan du göra det? skulle vara sjukt roligt om du skulle lyckas med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 När man spelar CO-OP vet man aldrig vad som händer. T.ex. får döda fiender för sig att hänga sig i knäna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Snyggt! Men du kan klona bort texten i Photoshop! Hur får man bort texten i Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts