Mr.Magic Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Matade nyss köttkungen: Han såg glad ut jag har aldrig lyckast gör på det sättet jag har fått masakera honom varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Tänkte bara berätta: grafiken är kass... Men du gör som du vill.... Ah, just det ja... det var ju nå fel på min busk-version så jag ska testa en ny.... Jahopp , får väl spendera pengarna på Rome : Total war istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jahopp , får väl spendera pengarna på Rome : Total war istället Kontrollerna är konstiga på PC. Så om du ska ha det satsa, på Xbox/PS2. Om du kan få tag på en buskverion så är det värt det! Annars är det ganska värt, men jag tror Rome: Total War är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Här är ett screenpack jag gjorde... Star_Wars_Screen_Pack.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jo , får nog bli rome total war , får väl försöka fixa sw battlefront av nån polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Här är ett screenpack jag gjorde... Fina bilder, men använder du högsta grafiken? Det seer lite småfult ut. Inte för att mobba dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) Fina bilder, men använder du högsta grafiken? Det seer lite småfult ut. Inte för att mobba dig.. Nej, jag kör med 800 x 640 med 16 bitar.... ´Bilderna är ju i jpeg format och förminskade till hälften... Visst mitt graffekort klarar mer... Geforce FX 5600 Ultra 256 mb Redigerad 21 september, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) Nej, jag kör med 800 x 640 med 16 bitar.... ´Bilderna är ju i jpeg format och förminskade till hälften... Visst mitt graffekort klarar mer... Geforce FX 5600 Ultra 256 mb bildernas kvalite suger när man förminskar... hacka inte pa han Redigerad 26 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jag har några screenshots i mitt galleriarkiv på min hemsida och så ... (Jag vet... knapparna är extremt fula och svårt att se men jag ska fixa dem, sen ska jag även fixa både textfärg och font, ser ju som ni ser lite körnstigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Allas våran egen..... VADER! I SWB! Kan även tillägga att jag gjorde 61 kills på 3 min i den här matchen... hmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 finns det nån kod eller mod så man kan vara en jedi/ sith Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Ska du ha bråk eller? Redigerad 26 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Du vet att dom kanierna kommer när simmen känner sej hur ensam som helst typ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Du vet att dom kanierna kommer när simmen känner sej hur ensam som helst typ . jag vet, jag slog ner honom. Jag tog allt som fanns på irritera minnst 5 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 finns det nån kod eller mod så man kan vara en jedi/ sith Inte vad jag vet... Kanske med trainern... ska kolla upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Wolverine, någon? http://mgs3.vigge.net/media/gc_screens/mgs02.jpg Kickass facepaint http://mgs3.vigge.net/media/gc_screens/mgs20.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Ja vigge, de bilderna är finfina men jag gillar denna, när Snake har fått ena ögat utskuret http://mgs3.vigge.net/media/gc_screens/mgs01.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Humm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) oh är det trean? edit: jag klara SW : BF på två dagar... värsta trist Redigerad 26 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 oh är det trean? edit: jag klara SW : BF på två dagar... värsta trist Metal Gear Solid 3, ja Eller menade du det konstiga spelet som Kalan visade ett screen på? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts