Tiger Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Alltså El Alamein i CoD2? isåfall så var det ju inte ett dugg likt :S Antagligen El Alamein från BF 1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Antagligen El Alamein från BF 1942. Ahh då fattar jag, kan bli lite snurrigt det där ibland. Finns ju en Dust 2 map i CoD2 version också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) *BORTA* Redigerad 22 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Söte lille Bastila roar sig med att döda lite Kathounds. Söte lille Bastila roar sig med att döda lite Kathounds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Söte lille Bastila roar sig med att döda lite Kathounds. Boomer: det vart lite strul. Redigerad 22 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Wiie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Söte lille Bastila roar sig med att döda lite Kathounds. Boomer: det vart lite strul. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Wiie! Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Spel? Ser ut som HL2 Episode nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Spel? El Matador. Har inte släppts ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Spel? El matador, och demot finns på fragzone.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Ingen som har lust att skapa en freelancer trå'? Får det väldigt snart av posten (Snabba leveranser!) Nej förresten det går åt helvete med leveransen idag får det imorgon istället :/ Redigerad 22 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ingen som har lust att skapa en freelancer trå'? Får det väldigt snart av posten (Snabba leveranser!) Nej förresten det går åt helvete med leveransen idag får det imorgon istället :/ Finns redan en. Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) *Borta* Redigerad 22 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 DIE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vem vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vem vann? Hehe .. ingen vann faktiskt Jag Slog på honom och drog sedan vidare för att döda andra. "Bild när Anakin dödar Yoda, och en bild när jag slår ner Maul med obiwan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 "Bild när Anakin dödar Yoda, och en bild när jag slår ner Maul med obiwan Haha, när jag läste det trodde jag att du hade tagit Obi Wan i benet och börja svinga runt med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) JAG HAR KÖPT COMPLETE PACK! ÄNTLIGEN! 700 spänn kostade det. MEN JAG ÄR LYCKLIG SÅ DET JÄMNAR LIKSOM UT SIG! Redigerad 23 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts