Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Company of hero

här har du också sidan där du kan ladda ner spelet och där ifrån kan du få en länk till deras start sida

HÄR

Justja (w00t)

Tänkte lite på det spelet. Kul att det är släppt nu. Tankar genast! :D

Edit: Lite väl höga miniumkrav. Väntar tills dom släpper betan.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni nickar som ett fuskprogg på cs :mellow:

Haha jo det känner vi till, det är därifrån klan namnet kommer ifrån :lol:

Halo! Jag känner till GLO klanet. De kör crackat. Gör du det med? Så fall vill jag möta dig/er (:!!!:)

Jag kör inte crackat men de flesta i våran klan gör det, kan snacka med dom om det och skicka iväg ett PM eller så imorgon (:!!!:)

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade precis lite Project Reality, en realismmod till BF2 (vissa saker är dock inte fixade än, eftersom det är en beta). Tacke vare modden går det faktiskt att spela spelet nu. Bl.a. så är crosshairet borta, så man måste använda iron sights för att sikta. Andra features som att kill indicatorn är borta (X [killed] X), kontrollpunkterna måste på vissa banor tas in en viss ordning - vilket skapar en riktigt frontkänsla, kitsen är modifierade, man kan förblöda till döds, ingen liv- eller ammometer. osv. Och viktigast av allt - det krävs taktik för att komma någonstans. Häromdagen spelade jag med en snubbe som tjänstgjort för brittiska armén i Irak! Så han var ju inte precis lite smart! :ermm:

(Klicka för större bilder, om ni inte fattat det än)

BF2- versionen av El Alamein.

Jag och min squad försökte inta den här byggnadsplatsen. Jag la mig på taket för att täcka dem från sidan, medans dem gick in i byggnaden. Dessvärre kom den här attackhelikoptern och sabbade det roliga. Men jag såg till att han inte fick det inte så roligt heller.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor