kattälskaren Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Har gjort en ny gubbe, 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Malak goes angry. Redigerad 20 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Malak goes angry. *suck* KotOR är roligt. Jag hann bli jedi eller i alla fall få mitt svärd och komma en bit bort. Till någon vattenö. Men jag avinstallerade det på grund av att det låste sig hela tiden. Kom på sedan att det bara var att plocka bort dammet i datorn sedan dess har jag inte orkar installera det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 *suck* KotOR är roligt. Jag hann bli jedi eller i alla fall få mitt svärd och komma en bit bort. Till någon vattenö. Men jag avinstallerade det på grund av att det låste sig hela tiden. Kom på sedan att det bara var att plocka bort dammet i datorn sedan dess har jag inte orkar installera det igen. Ja det är det. Installera det igen, du kommer garanterat inte ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Malak goes angry. .wtf, måste du jämt ta med en massa onödigt "vitt" material? Redigerad 20 augusti, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Förresten... vilket är roligast? KotOR ett eller KotOR två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Förresten... vilket är roligast? KotOR ett eller KotOR två? Hm. KotOR har bäst story men KotOR II har små roliga detaljer så som att man kan göra sina gubbar till sith/jedi... Så KotOR II är roligast, men ettan är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Har gjort en ny gubbe, 2 dagar. Och den andra blev vad, lvl 10 med? Jag har med gjort en ny gubbe. lvl 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Min gamla blev level 11, min nya är level 12. Redigerad 20 augusti, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag körde Jedi Academy med Eudoros idag Eudoros är den fula röda tjejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 .wtf, måste du jämt ta med en massa onödigt "vitt" material? Stör det dig? ----------- Lallarn: Haha! F*n det var skit kul ju, måste köra sen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag körde Jedi Academy med Eudoros idag Eudoros är den fula röda tjejen Jag kan inte installera mitt som är köpt från Cdon :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag kan inte installera mitt som är köpt från Cdon :'( Bara så du vet så går det att hitta det i buskarna och det funkar då utmärkt att lira online och offline med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Lirade lite FLYFF idag Förresten, någon som vet något bra Starwars rpg spel som man även kan spela över internet på ? Redigerad 20 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Lirade lite FLYFF idag Förresten, någon som vet något bra Starwars rpg spel som man även kan spela över internet på ? Star Wars Galaxies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Lirade SWAT på LAN i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Lirade SWAT på LAN i helgen På sista bilden hade man kunnat sätta in texten "OWNED" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 In your face Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 http://img209.imageshack.us/img209/2541/ffxwotw2amapenvd9.th.jpg Första segern för nya klanen inatt, gick dock inge vidare för mig då jag kom sist . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Min gamla blev level 11, min nya är level 12. Är det ens nån idé att börja på en ny char innan du valt job? Jag vart lvl 24 med min merc och kännde för att testa Assist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts