Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Så jälva tråkigt att man kan bli jedi direkt, förrut var det en sak man strävade fter och blev superglad när man blev det, nuförtiden behöver man bara välja jedi i början. Sen har dom gjort om i stort sett hela spelet. That sucks You must earn ur place in the academy* () Redigerad 17 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 En till bild, har gjort mina 2 första flyg uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 En till bild, har gjort mina 2 första flyg uppdrag. Vilken class valde du? Välj Medic, dom e så jävla grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Vilken class valde du? Välj Medic, dom e så jävla grymma. Jag tog smuggler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 En till bild, har gjort mina 2 första flyg uppdrag. SWG! Hur fan kan du lira nu när NGE kom! NGE pajjade hela skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 SWG! Hur fan kan du lira nu när NGE kom! NGE pajjade hela skiten! Det är första gången jag spelar spelet... och va fan är nge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Det är första gången jag spelar spelet... och va fan är nge? NGE= New Game Enchantments. SWG var grymt som fan förut. Spelet innehöll runt 32, proffesions som man kunde välja mellan. Det fanns allt från Bounty Hunter prof. till Creater Handler. Man liksom satsade poäng för att nå till exempel BH, och för att få te.x "Supershot x5" så var man tvngen att använda rifle för att få 5k poäng, och med dessa poäng satte man i skills (markanmanship) ... och då fick man en level..! äh de är rätt svårt att förklara, men man kunde liksom själv välja vilka skills man ville ha och så kunde man ha flera proffesions och sånt skit.. Lvling system var anourlunda förut, massor av skit som var anourlunda! ..Att bli jedi var svårt förut, då var man tvungen att att farma, besöka platser och sånt.. Dem förstörde även Crafting systemet och massor bara för att "nya" spelare skulle fatta spelet bättre... Och allt är WoWs fel! WoW pajjade SWG! EDIT: Finns många mer saker att ta upp. men orkar inte ta upp allt. Redigerad 17 augusti, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 NGE= New Game Enchantments. SWG var grymt som fan förut. Spelet innehöll runt 32, proffesions som man kunde välja mellan. Det fanns allt från Bounty Hunter prof. till Creater Handler. Man liksom satsade poäng för att nå till exempel BH, och för att få te.x "Supershot x5" så var man tvngen att använda rifle för att få 5k poäng, och med dessa poäng satte man i skills (markanmanship) ... och då fick man en level..! äh de är rätt svårt att förklara, men man kunde liksom själv välja vilka skills man ville ha och så kunde man ha flera proffesions och sånt skit.. Lvling system var anourlunda förut, massor av skit som var anourlunda! ..Att bli jedi var svårt förut, då var man tvungen att att farma, besöka platser och sånt.. Dem förstörde även Crafting systemet och massor bara för att "nya" spelare skulle fatta spelet bättre... Och allt är WoWs fel! WoW pajjade SWG! EDIT: Finns många mer saker att ta upp. men orkar inte ta upp allt. ookay.. men eftersom jag inte har spelat det förr så bryr jag mig inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 ookay.. men eftersom jag inte har spelat det förr så bryr jag mig inte... Nä, det förstår jag.. men om du lirade innan NGE hade du nog inte lirat nu .. Många spelare whineade och spammade deras forum pga NGE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nä, det förstår jag.. men om du lirade innan NGE hade du nog inte lirat nu .. Många spelare whineade och spammade deras forum pga NGE. Japp, jag var en av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 NGE= New Game Enchantments. SWG var grymt som fan förut. Spelet innehöll runt 32, proffesions som man kunde välja mellan. Det fanns allt från Bounty Hunter prof. till Creater Handler. Man liksom satsade poäng för att nå till exempel BH, och för att få te.x "Supershot x5" så var man tvngen att använda rifle för att få 5k poäng, och med dessa poäng satte man i skills (markanmanship) ... och då fick man en level..! äh de är rätt svårt att förklara, men man kunde liksom själv välja vilka skills man ville ha och så kunde man ha flera proffesions och sånt skit.. Lvling system var anourlunda förut, massor av skit som var anourlunda! ..Att bli jedi var svårt förut, då var man tvungen att att farma, besöka platser och sånt.. Dem förstörde även Crafting systemet och massor bara för att "nya" spelare skulle fatta spelet bättre... Och allt är WoWs fel! WoW pajjade SWG! EDIT: Finns många mer saker att ta upp. men orkar inte ta upp allt. Vaddå lvlar man som på wow nu eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Vaddå lvlar man som på wow nu eller vad ? Ja.. Nu finns det typ 8 klasser och när man dödar mobs får man eprience som på WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 NGE= New Game Enchantments. SWG var grymt som fan förut. Spelet innehöll runt 32, proffesions som man kunde välja mellan. Det fanns allt från Bounty Hunter prof. till Creater Handler. Man liksom satsade poäng för att nå till exempel BH, och för att få te.x "Supershot x5" så var man tvngen att använda rifle för att få 5k poäng, och med dessa poäng satte man i skills (markanmanship) ... och då fick man en level..! äh de är rätt svårt att förklara, men man kunde liksom själv välja vilka skills man ville ha och så kunde man ha flera proffesions och sånt skit.. Lvling system var anourlunda förut, massor av skit som var anourlunda! ..Att bli jedi var svårt förut, då var man tvungen att att farma, besöka platser och sånt.. Dem förstörde även Crafting systemet och massor bara för att "nya" spelare skulle fatta spelet bättre... Och allt är WoWs fel! WoW pajjade SWG! EDIT: Finns många mer saker att ta upp. men orkar inte ta upp allt. Hmm jag som har funderat på köpt SWG Starter kit. Men det är kanske ingen idé att köpa det då kanske, om det bliviy så dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ja.. Nu finns det typ 8 klasser och när man dödar mobs får man eprience som på WoW Okej, men kostar det pengar i månaden? Kan man starta som Jedi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hmm jag som har funderat på köpt SWG Starter kit. Men det är kanske ingen idé att köpa det då kanske, om det bliviy så dåligt? Det får du avgöra själv.. prova med att ladda ner Trial och se om du tycker det är kul. Vill också bara säga att du inte ska lira det om du inte gillar FPS spel, för det är ungefär vad det är .. förut liknade det fkaitskt SW kotor stilen, då man slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Okej, men kostar det pengar i månaden? Kan man starta som Jedi? Det kan jag svara på - Ja det kostar pengar. Ja, tydligen så kan man nu med det nya NGE: n starta som jedi direkt ibörjan. Vilket iaf jag tycker är synd, är roligare att behöva kämpa lite för det... Lallaren Gah , jag som hoppats att det var som KotOR... Där vart jag faktiskt besviken. Men men, får ladda ned trialen nått tag och pröva ändå. Redigerad 17 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Det kan jag svara på - Ja det kostar pengar. Ja, tydligen så kan man nu med det nya NGE: n starta som jedi direkt ibörjan. Vilket iaf jag tycker är synd, är roligare att behöva kämpa lite för det... Lallaren Gah , jag som hoppats att det var som KotOR... Då kommer jag nog tyvär att bli besviken. Men men, får ladda ned trialen nått tag och pröva ändå. mm..Det kryllar av Jedis i dagsläget :/ dem tog även bort Bountys på Bounty Hunters... Dem kunde liksom döda Jedis och få en stor belöning för de.. men det var ju självklart svårt för dem att döda Jedisarna EDIT: Jag håller med, blev också väldigt besviken på SWG och SoE.. ska aldrig med köpa ett spel från SoE.. dem skiter i vad spelarna tycker :/ Redigerad 17 augusti, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Min gubbe atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Min gubbe atm Nice Betalar men med creditcard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Nice Betalar men med creditcard? jupp.. fast jag använder 10 day trail, fast ska köpa det, skit skojjsigt ^^ Redigerad 17 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts