Eudoros Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Han har alltid gillat stora maskiner Det kanske bara är dvärgen som är 2 kottar hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Det kanske bara är dvärgen som är 2 kottar hög? Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Det kanske bara är dvärgen som är 2 kottar hög? Den blir ju fortf stor för han då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Den blir ju fortf stor för han då Jo iofs. Fast i människo storlek hade den blivit ganska normal då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Han har alltid gillat stora maskiner Vilket sött namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Need for Speed Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det släpptes redan för 2 år sen, senaste patchen är 1.2 Men jag använder Vampire: The Masquerade - Bloodlines unofficial patch 2.6 Antar att det är klart då. Det är ju igentligen bara som en Half Life 2 modification. Skulle vara väldigt kul att modda det Det är iaf ett RPG. Man blir en vampyr (ganska lång historia). Så ska man springa runt och göra Quests och få Experience. Och sen får man lägga ut skill points, eller använda automatiska funktionen. Och vapen får man springa till butiken och köpa Man får inte döda oskyldiga, då sjunker humaniteten. Men man får iaf suga blod ur oskyldiga, bara inte någon annan människa ser det. Humaniteten är ganska viktig när det gäller hur man ska handskas med folk Och för att klara sig måste man suga blod (jag gör det oftast på mänskliga fiender). Rekommenderar inte er att köpa, för man blir rätt missnöjd Men storyn i spelet är iaf bra (hittills). Och nu till vapnen. Finns svärd, klubbor osv. Och sen finns också Firearms. bl.a. Hagelgevär, pistoler, uzi.. Men vapnen är lite dåligt gjorda, en vanlig människa kräver flera skått. Borde nog göra något åt det bara ja hittar rätt fil. Tänkte att jag skulle "trimma" vapnen. Spelet heter? Läste inte tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det släpptes redan för 2 år sen, senaste patchen är 1.2 Men jag använder Vampire: The Masquerade - Bloodlines unofficial patch 2.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Hm.. Spel? Ser ut som det är någon sort utav Rise Of Nations. @IweX: Jao, som jojje citerade Vampire: The Masquerade - Bloodlines Redigerad 15 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Spel? Ser ut som det är någon sort utav Rise Of Nations. @IweX: Jao, som jojje citerade Vampire: The Masquerade - Bloodlines Empire Earth II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Nu jävlar I helvetes hösäckar har jag börjat spela lite Postal igen. Det är så roligt Ibland speciellt då man behöver avreagera sig! Inga problem, fyfan,fyfan! http://img191.imageshack.us/img191/1189/cleanmn9.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Lite bilder från flat out 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Nu jävlar I helvetes hösäckar har jag börjat spela lite Postal igen. Det är så roligt Ibland speciellt då man behöver avreagera sig! Inga problem, fyfan,fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Nu jävlar I helvetes hösäckar har jag börjat spela lite Postal igen. Det är så roligt Ibland speciellt då man behöver avreagera sig! Inga problem, fyfan,fyfan! http://img191.imageshack.us/img191/1189/cleanmn9.png Åh nej, inte nu igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Muhihihihihihihihihihi Snart lägger jag också upp en postal 2 bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det var nå knark på screenen, kör på 1024 men dom vart 640. Whatever guess game biatches Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det var nå knark på screenen, kör på 1024 men dom vart 640. Whatever guess game biatches Spel? Liknar nån mod till Half-life? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Soldier of Fortune II: Double Helix ofc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Soldier of Fortune II: Double Helix ofc! So right mate, kaka till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts