thotim Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Kolla in "Dark Messiah of Might and Magic Interview 1" i denna länken. Blev själv väldigt sugen efter att ha sett och lyssnat på den. Redigerad 9 augusti, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Kolla in "Dark Messiah of Might and Magic Interview 1" i denna länken. Blev själv väldigt sugen efter att ha sett och lyssnat på den. Gjord på Source motorn, blää Det betyder väl att man bara kan vara i ett litet område åt gången eller? Spelade: Vampire The Masquerade: Bloodlines och det var ett ganska misslyckat spel gjort på Source motorn väldigt buggigt. Är detta buggigt? *Tankar trailer* Edit: fick en helt annan bild efter trailerna =) Såg jävla kult ut, är det som oblivion? Ska iaf tanka demot ^^ Och förstörbart miljö, sparka sönder staket, skära av snören Ragdolls!!! Saken avgjord demot måste tankas Redigerad 10 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Gjord på Source motorn, blää Det betyder väl att man bara kan vara i ett litet område åt gången eller? Spelade: Vampire The Masquerade: Bloodlines och det var ett ganska misslyckat spel gjort på Source motorn väldigt buggigt. Vad snackar du om? Source-motorn är väldigt bra och optimerad, och kan måla upp stora områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Snarare spelet som är buggigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Source är ju den bästa spelmotorn eva' (om ni frågar mig) 4v4 på Warcraft III <3 http://img50.imageshack.us/img50/6430/wc3scrnshot08100600524501hb5.th.jpg Redigerad 10 augusti, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Jag har sett en del underverk på Source motorn och en del misslyckande. Men det här spelet är ett fucking stort MVG Känslan, grafiken... Well, alla bitar är på plats! Jag älskar det! Då var man klar med demot Kommer nog att spela någon mer gång. Fighterna är också djevligt kula. Redigerad 10 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Dubbelpostar så inte världens viktigaste tråd dör ut :'( Vilken smörja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Dubbelpostar så inte världens viktigaste tråd dör ut :'( Vilken smörja Enemy down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Dubbelpostar så inte världens viktigaste tråd dör ut :'( Nu förstår jag varför du är number one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Nu förstår jag varför du är number one OMFg att jag har gjort hela 73 posts i denna topic EDIT: 74 Redigerad 11 augusti, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 OMFg att jag har gjort hela 73 posts i denna topic EDIT: 74 Jag då... 157! 158 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ligger på fjärde plats ^^ -- ontopic: En bild från UT2k4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Woho http://img78.imageshack.us/img78/7397/screenshot014ub9.th.jpg Woho x2 http://img122.imageshack.us/img122/5921/screenshot015gr1.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Nu förstår jag varför du är number one LoL Fattade att jag hade skrivit mycket här men inte att jag skrivit mest Skönt att det kom lite bilder nu Fortsätt så, kul att se andras upplevelser i spel ^^ Redigerad 11 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jag då... 157! 158 nu! Har du laddat upp den där förut? Minns att jag sett en nästan exakt likadan screen förut. Samma bil, samma ställe, bilen är riktad åt samma håll. IIRC that is. Redigerad 11 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Har du laddat upp den där förut? Minns att jag sett en nästan exakt likadan screen förut. Samma bil, samma ställe, bilen är riktad åt samma håll. Han kanske av ren slump har tagit en till på exakt samma ställe samma bilar, osv. Jo, bilen var snygg. Var hittar man den? Redigerad 11 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Har du laddat upp den där förut? Minns att jag sett en nästan exakt likadan screen förut. Samma bil, samma ställe, bilen är riktad åt samma håll. IIRC that is. Helvete... nu när du säger det kommer jag ihåg att jag har laddat upp den för jättelänge sen. My bad.... Du har bra minne du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Här ser ni vad jag har ägnat mig åt de senaste timmarna. Jag har inte kommit speciellt långt, som ni kanske ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nu förstår jag varför du är number one Hur gjorde du så där så man såg vilka som hade skrivit mest i topicen Ontopic: Snygga bilar Kebab, det var ett tag sen man spelade det där spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts