Jojje Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 En liten grej jag gjorde i Prey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 En liten grej jag gjorde i Prey. Hm.. Portal Wrench ser lite buggig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 På vilket sätt? Den är ju en beta såklart, men vilka är buggarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 På vilket sätt? Den är ju en beta såklart, men vilka är buggarna? Fastna i taket t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Mm, men det är ju positionerna av portalerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Mm, men det är ju positionerna av portalerna. Hm. Okay. Du vet säkert det där bättre än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Gammalt spel? Ja. Bryr jag mig? nej Tycker jag det är kul? ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Gammalt spel? Ja. Bryr jag mig? nej Tycker jag det är kul? ja. Herregud, Diablo II är kult, du behöver då inte försvara dig! ... Men varför spelar du med 640 x 480? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Herregud, Diablo II är kult, du behöver då inte försvara dig! ... Men varför spelar du med 640 x 480? Har inte orkat ändra XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Ska lägga upp lite screens på min Valhalla char (Diablo II Mod) Meen, mina screens på diablo blir totalfula, ser ut som någon försökt rita med handfärg Redigerad 1 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Redigerad 24 januari, 2008 av HittiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Spelade lite mer D2 idag Det är ju roligt Edit: hmmmm mina screens verkar visst bli lite för mörka Redigerad 2 augusti, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Min fina valhalla char Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Kan man ändra vilket vapen t.ex. Aliza har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Aliza? Snackar du om mercar? Dom som man kan hyra? Isåfall, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Gammalt spel? Ja. Bryr jag mig? nej Tycker jag det är kul? ja. Va f*n ZcreweN jag skulle ju boosta dig :'( Aliza? Snackar du om mercar? Dom som man kan hyra? Isåfall, ja.. Mercar kan bara ha vissa vapen, som dom i Act 3 kan bara ha svärd o sköld. Edit:Lägger upp nåra Screens på min Pala eller Druid sen Redigerad 2 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Aliza? Snackar du om mercar? Dom som man kan hyra? Isåfall, ja.. Hur? Och jag menar hon som man får efter nån quest i början... Redigerad 2 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Hur? Och jag menar hon som man får efter nån quest i början... Boomer, snacka med Tjejen med en röd Turban hon hyr ut dom när du klarat andra Questet, mer frågor adda msn Redigerad 2 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Boomer, snacka med Tjejen med en röd Turban hon hyr ut dom när du klarat andra Questet, mer frågor adda msn Jag vill bara veta om man kan ge vapen till andra gubbar i mitt party... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag vill bara veta om man kan ge vapen till andra gubbar i mitt party... Det kan du baraom du har Lod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts