Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, man kan åka nära marken, och köra in i hus. Men det är inga explosioner eller nåt sånt. Planet fryser och det blir game over. :o

haha, jag hittade det i buskarna och mina plan kan inte frysa eller nåt sånt ;) När man kör i marken studstar man bara, samma med husen så i mitt FS kan man inte krascha eller dö :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pani... går det att lira online på FS2004 ? ser jäffligt kul ut att flyga :D tror ni att man kan flyga till kolmården ?

*edit* har FS2002.. vad äre för några skillnader ?

Ja, jag tror det. Iallafall LAN, men med Hamachi kan man lira på nätet. Och kolmården vettifan, så detaljerat är det inte att man ser det. Därimot i nästa Flight Simulator, Flight Simulator X så är allting mycket, mycket mer detailjerat.

Har bara 2004 så jag vet inte vilka skillnaderna är. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag tror det. Iallafall LAN, men med Hamachi kan man lira på nätet. Och kolmården vettifan, så detaljerat är det inte att man ser det. Därimot i nästa Flight Simulator, Flight Simulator X så är allting mycket, mycket mer detailjerat.

Har bara 2004 så jag vet inte vilka skillnaderna är. :D

okej... hu mycke kostar det senaste FS ? eller ska an kanske vänta till FSX kommer ? isf, komme det att kräva en bra dator ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej... hu mycke kostar det senaste FS ? eller ska an kanske vänta till FSX kommer ? isf, komme det att kräva en bra dator ?

Vet inte hur mycket FS2004 kostar ( :D ) , vilket är det senaste, men flygsimulatorer är ofta ganska dyra. FSX kommer att kräva ganska mycket, och man kan inte njuta av grafiken fullt ut utan Windows Vista med DirectX 10.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor