I lol Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Nej men vad gulligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Nej men vad gulligt ^^ Är det BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Är det BF2? .yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 England vs. Frankrike http://img231.imageshack.us/img231/3379/ctw2of6.jpg http://img84.imageshack.us/img84/3259/ctw1mn1.th.jpg Några andra förbannade barbarer Det där är en bid under Danmark, det är typ vinter så det är frost på gräset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 .yes Är det värt pengarna? Jag har velat köpa det länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Är det värt pengarna? Jag har velat köpa det länge. Värt pengarna, ja... Om dom får det lite till fixat, det är fortfarande en beta. Och då kommer frågan får dom det till fixat? Men men, det är iaf jätte kul att spela Multiplayer och få rank SP är inget vidare.. Men jag tankade någon form ut av patch som låste upp 32 och 64 pers maps till SPn Och den uppgraderade också waypointsen till bottarna. --- Nu ska jag gå och se Buffy och sen sova Redigerad 24 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Är det värt pengarna? Jag har velat köpa det länge. Nej, det suger pung. Spelet är buggigt och ofärdigt och publicservrarna domineras av n00bs och fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 England vs. Frankrike http://img84.imageshack.us/img84/3259/ctw1mn1.th.jpg Några andra förbannade barbarer Det där är en bid under Danmark, det är typ vinter så det är frost på gräset Är det Medieval total war? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Är det Medieval total war? Medieval Total War II skulle det få va, men det är Rome Total War (med Chivalry-modden) Men det är inte så länge kvar tills MTW II släpps ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Medieval Total War II skulle det få va, men det är Rome Total War (med Chivalry-modden) Men det är inte så länge kvar tills MTW II släpps ^^ Okey. Ja, jag kan knappt vänta tills MTW II släpps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Okey. Ja, jag kan knappt vänta tills MTW II släpps... Me neither Så jävla snyggt ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Redigerad 24 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Not me either Så jävla snyggt ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Mm, man får nästan gåshud av att kolla på bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Lätt det skönaste bil spel någonsin. Jag installera det i Fredags Ett Tecken från Gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Not me either Åh, herre. Jag är ledsen, men jag måste rycka in. * Me neither. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Åh, herre. Jag är ledsen, men jag måste rycka in. * Me neither. Du räddade mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Den här tråden håller på att lämna första sidan, och det ska inte hända ! Blue Lotus Total War ^^ älska! ÄLSKA!!! Samuraier http://img232.imageshack.us/img232/7945/bluelotustw3gv0.jpg Och här är broder clanens röda Samuraier http://img57.imageshack.us/img57/5189/bluelotustw1st1.jpg Och jo det finns annat än samuraier. Nu har man en broderklan att utrota See Ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hade bara lust att göra om lite med den bilden Btw, kan man ligga i luften ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Hade bara lust att göra om lite med den bilden Btw, kan man ligga i luften ? Hahaha, natt humor tillståndet ser lite ostabilt ut, men tydligen. Yoga is the shit Redigerad 26 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Hahaha, natt humor tillståndet ser lite ostabilt ut, men tydligen. Yoga is the shit Haha ^^ Har lite tråkigt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Haha ^^ Har lite tråkigt bara Me 2 Gjorde också lite pratbubblor, faller kanske inte din humor men jag skrattar typ åt allt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts