I lol Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Det är dåtid va? Japp. Fy fan vad kass kvalitet det är på Bilden ! Spelet är ungefär som hitman, bara att det är lite längre bak i tiden, och att man inte stjäl andras kläder och sånt. Man kan pröva det, men tycker ej det är värt å köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Nope, man är tjuv å ska stjäla saker som man har i uppdrag att stjäla. Men vem vet, har inte kommit så långt I början sas du iaf nåt om att man får välja sin egen väg. Sen så finns det en knapp som heter Factions, jag är bara i första uppdraget efter träningen. Alltså som i Fable? att det typ finns 2 olika slut på spelet, ena som ond det andra som god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Alltså som i Fable? att det typ finns 2 olika slut på spelet, ena som ond det andra som god. Ja sa ju att det var som Hitman i föregående Post Man gör som man själv tycker, typ.. Redigerad 17 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ja sa ju att det var som Hitman i föregående Post Man gör som man själv tycker, typ.. Ok men nu är det så att jag aldrig lirat hitman därför skulle jag jämföra med ett annat spel för att få en liten blick av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ser... Skönt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 , Fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Dom som spelar Prey kanske kan hjälpa mig. Jag sitter fast där det är ett stort gapande hål som man ska ta sig över, men det finns ingen gravitation eller nåt man kan styra. Jag kan bara gå med Spirit Walk över en bro, men inte fan hjälper det, för det finns inget på andra sidan förutom en dörr. http://img157.imageshack.us/img157/5479/hjaelpmigplzwz5.th.png Hur kommer jag över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Dom som spelar Prey kanske kan hjälpa mig. Jag sitter fast där det är ett stort gapande hål som man ska ta sig över, men det finns ingen gravitation eller nåt man kan styra. Jag kan bara gå med Spirit Walk över en bro, men inte fan hjälper det, för det finns inget på andra sidan förutom en dörr. http://img157.imageshack.us/img157/5479/hjaelpmigplzwz5.th.png Hur kommer jag över? Det finns kanske någon knapp du kan trycka på med spirit grejen. Men du. Är inte det där blåa som lyser en sån som vänder uppochner på rummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Jo, jag klarade det. Fanns en i taket som jag inte såg förut Tack till GameFaqs.com! Redigerad 18 juli, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Jo, jag klarade det. Fanns en i taket som jag inte såg förut Tack till GameFaqs.com! Borde väll nästan vara en spoiler på det där inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Pancake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Pancake Gratz , första gången eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Gratz , första gången eller? Nej da. Ok, det där Holy Shit har jag också fått. när jag ställde in grafiken på högsta Här är en ganska cool bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Har du fått Topgun än då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Har du fått Topgun än då ? Nej? Det låter som nått man får när man flyger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Nej? Det låter som nått man får när man flyger Jag har fått det i raptorn (tror man får det när man tar nåt flygande med misilerna *i raptorn*) *=Edit Redigerad 19 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Madness is teh shit! Har dock fått 195 fast där har ja inge screen. --- Heja Ängelholm! Kör offensivt för faen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Madness is teh shit! Har dock fått 195 fast där har ja inge screen. Jo, madness är lite kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jo, madness är lite kul faktiskt. Kul tråkiga nätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Kul tråkiga nätter Spelar det när jag vill lyssna på musik men inte vill sitta utan att göra nånting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts