Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Najs. Gillar 1an, måste klara hela det någon gång. 2an är också bra eftersom det är samma känsla, bara lite (för många) fler saker.

3an däremot gillar jag inte alls eftersom det satsade på att vara jättegulligt men saknade spelkänsla helt.

Håller med dig till 99%! Tycker om 3an för att de är 3D man kan se så mycket mer av parken. Och sen att det blir mörkt är härligt, då lyser alla lampor, skit snyggt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ingen speciellt bra score. :wub:

edit: Så här ska de se ut :ph34r:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...e=post&id=18121

Matchen var inte klar då ;) tror jag slutade på 100+ (lr det kanske var en annan match) what ever :lol:

Du ska ju köra med den riktiga sniper (finns inte på många Dm banor tror jag) ;);)

BTW: vad är det högsta ni fått (Godlike,rampage etc), jag har fått Ludicrous 1gång :lol::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Matchen var inte klar då :wub: tror jag slutade på 100+ (lr det kanske var en annan match) what ever :lol:

Du ska ju köra med den riktiga sniper (finns inte på många Dm banor tror jag) ;);)

BTW: vad är det högsta ni fått (Godlike,rampage etc), jag har fått Ludicrous 1gång :ph34r::wub:

Har fått Ludicrous eller va de nu heter flera gånger på rad. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor